Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Halliburton
Skrevet

Var på butikken i går og så at det har kommet enda en ny type o.b. som heter O.b. Comfort for små blødninger. I følge reklamen har denne typen hinne utenpå som hindrer loing slik de gamle O.b. hadde før de forsvant fra markedet.

Betyr dette at det om en stund kommer flere størrelser med hinne? Noen som vet?

H.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

foreløpig er det bare bilde av de blå i reklamen - vet ikke om de planlegger å komme med flere størrelser,. men det ser jo ikke så lovende ut.

prøvde i dag.

den gamle typen er å foretrekke. desverre.

Skrevet

Så den igår jeg også.

Aner ikke om den kommer i flere størrelser. Var ikke argumentasjonen til produsenten at det ikke lot seg gjøre å lage sånn hinne utenpå de nye? Og så kommer de med en allikevel?? Hmmm...

Men jeg har vært så gretten på ob lenge nå, at jeg bestemte meg for å kjøpe First Price istedet denne gangen.

Ellers så det egentlig perfekt ut for meg, for jeg bruker mest mini-størrelsen. Men jeg skal boikotte OB en stund til.....

*Lisa*

-langsint

Skrevet

Hei.

Jeg oppdaget til min store fornøyelse at de hadde fått en ny tampong på Many. De er av merket First Price, og koster 10 kr. eller noe sånt!

Og så er det mange flere oppi pakken også.

De er iallfall ikke noe dårligere enn de nye tamp. som tok over for de gode gamle som ikke loet.

S

Gjest Zalomine
Skrevet

Men first price finnes bare i en størrelse (det er da ikke flere i pakken heller, der jeg har sett dem i alle fall. Jovisst, det er 16 i ei boks, men det er jo det samme som en pakke med to esker med 8 i hver, slik "alle andre" (i alle fall ob og always`) selger det...)

Men dersom de hadde laga firstprice i SMÅ størrelser, som passer mine små p-pilleblødninger, så... Vel, skal uansett prøve disse neste gang jeg handler tamponger (men jeg blør altså så lite at jeg ikke handlet noen slike denne måneden, og ikke er sikker på om jeg trenger handle noe annet enn ministørrelse på et par måender enda uansett...)

De der comfortgreiene skulle jeg gjerne brukt dersom de er for oss som blør veeeeeldig lite, men er de i størrelse "mellom gul og blå", da trenger jeg ikke enda en type, for å si det slik.

Bruker ikke ob jeg, dersom jeg kan slippe, foretrekker always (men nesten ingen butikker selger de gule fra always, så jeg må ha gule fra ob, og de er større enn de gule fra always altså, så de er egentlig "litt for store" for meg, etter de første dagene....

Skrevet

ja, det stemmer nok det at de bare er i en størrelse.

Ca. samme str. som normal always og o.b.

Gjest Zalomine
Skrevet

Med andre ord en størrelse jeg bruker ca 2 av i måneden... Altså, lenge til jeg trenger kjøpe en slik pakke, men den varer jo en stund da...

Skrevet

First Price duger bra, og heretter kjøpes det kun det.

Skrevet

Dumt at FP bare er i en størrelse, for jeg har det som Fredagsbarn. Men jeg er ikke sint, så jeg skal prøve den nye til OB. :)

Skrevet

Jeg også kjøper bare First price nå. Selv om den blå O.B er satt ned i pris mange steder..

Skrevet

ja, men det er jo nettopp det.

Det er ingen forskjell på FP og de andre ang. kvalitet. De loer heller ikke mer enn de andre. . (synes jeg).

Forskjellen er bare at de finnes visst bare i 1 str.(ca. normal.)

og den andre forskj. er at de er billigere..

Skrevet

"Ulempen" med First Price synes jeg er størrelsen på esken. Jeg synes de små O.B.-eskene er greiere å ha med i vesken. (Blir så mye rot å ha flere tamponger liggende løst i vesken - jeg har nok av ting som ender i kaoset på bunnen..)

Løsningen er å ha den store esken i skapet på badet, og bruke den som en "refill" til den lille eksen..

Jeg liker ikke Always-tampongene jeg. De virker mindre og spissere enn O.B. og FP, men det jeg ikke liker er at de virker så "harde" (veldig kompakte på en måte..)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...