Gå til innhold

Xperia x10 mini pro

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er denne bedre eller dårligere enn iphone??

Videoannonse
Annonse
Gjest Cupcakes
Skrevet

Driver og vurderer ny mobil, hvordan er det egentlig å skrive melding på denne, regner med det ikke er norsk tastatur, fungerer det greit allikevel?

Jeg har akkuart fått x10 mini pro varianten, da med tastaturet. bestilte den fra komplett og har da det norske tastaturet med æ, ø og å. synes det er kjempe lett å skrive på det, og det er egentlig kjempe lett å skrive på skjermen også. mye lettere enn den forrige touchen jeg jeg hadde :) jeg er veldig fornøyd hvertfall!

Skrevet

jeg har akkurat fått denne tlf i dag, og er veldig fornøyd til nå :)

har drivet å sett på intsillinger og sånn, å der så jeg at du kan huke av eller huke på en instlling som bestemmer om det skal snu seg automatisk eller ikke, kanskje din er skrudd av??

instillinger - lyd og skjerm - skjerminstillinger - orientering: huk på haken

Det er huket av for at den skal snu seg automatisk, så det er ikke det -men takk for tips :) Bildet snur seg i noen programmer, men telefonen begynner å få lite batteri, så jeg lurer på om det er en sammenheng der? Får forske litt mer ;)

Ellers er jeg også veldig fornøyd til nå. Lett å skrive meldinger, både med tastaturet, men ikke minst på skjermen. Positivt overrasket!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hva kan jeg laste ned for å gjøre slik at xperia pro kan støtte pdf filer?

Skrevet

(Postet i den andre tråden, men siden det er 2 tråder om Xperia x10 mini pro, poster jeg her også)

Enkelte ganger når jeg får MMS, blir jeg bedt om å gå på telenor sine sider for å se meldingen. Noen ganger kommer MMS'n rett opp på mobilen.

Why?? :klo:

Trodde først at det var pga at mobilen var oppdatert, og dermed mista oppsettet for MMS på noe vis, så jeg sendte MMS-konfigurasjon fra nettet til mobilen og innstalerte dette. Men det er jo fortsatt ikke alltid at meldinga vises på tlf.

Er det i min tlf problemet ligger, eller er det den som sender MMS'n som har noe rart ved seg? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...