ElleVille Skrevet 7. mai 2002 #1 Del Skrevet 7. mai 2002 Meg har vooondt. Hoven og blodig (lekker, skjønner dere!) rundt det ene øyet, og det gjør ganske vondt. Svir, og klistrer seg når øyet er igjen. Lurer på om det finnes noe å smøre på, eller andre smarte tips som kan få det til å gå litt fortere? Ser ut som jeg har klart å fornærme Lennox Lewis dypt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 7. mai 2002 #2 Del Skrevet 7. mai 2002 Gir deg en stooor trøsteklem Vet ikke om det er noe som gjør at det går fortere desverre ,men om du hadde kjølt det ned med en gang så hadde mesteparten av hevelsen gått bort.... Hvordan fikk du blåveis,fallt du og slo deg? Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 7. mai 2002 #3 Del Skrevet 7. mai 2002 Ta deg en tur på apoteket og spør om råd. Kjølende kremer hjelper mot hevelsen. Ikke så praktisk å gå rundt med en pose isbiter sånn hele tiden, da duger krem. Når hevelsen så har gått tilbake og ting har roet seg, hjelper det derimot å få blodsirkulasjonen igang (varme) slik at kroppen får fjernet dødt vev og blod fra området som har fått seg en trøkk. Pjuskelusk på deg (forsiktig klem) og god bedring med øyet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avenodite Skrevet 8. mai 2002 #4 Del Skrevet 8. mai 2002 Hirudoid salven kan få blåmerker til å forsvinne fortere. Men er ikke sikker på om du kan bruke den i øye området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 8. mai 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 8. mai 2002 Takk for svar og klem Jeg skal gjøre noen forsøk! Lottemor, jeg klarte å besvime og samtidig falle rett ned på en eller annen hyllekant. Trenger ingen til å stramme meg opp, klarer utmerket godt å banke meg selv! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 8. mai 2002 #6 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg har også erfaring i selvskading... Mitt råd er å ta det med en god porsjon selvironi og følge med på fargeutviklingen. Husk at halvparten av de du møter tror at kjæresten din har banka opp deg. "Jeg fikk en dør i hodet" er ikke en god unnsyldning selv om den var helt sann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 8. mai 2002 #7 Del Skrevet 8. mai 2002 Gurimalla, du har så rett! Jeg fikk et svært blåmerke på armen i sommer av å bære en enormt tung stige, og på trening kom det en dame bort i dusjen og sa: "Kom deg bort fra ham, du! Slår han en gang, så slår han flere ganger, vet du!" Jeg ble så paff at jeg ikke sa noen ting, for om jeg hadde fortalt sannheten, så hadde det hørtes ut som en sånn dårlig unnskyldning som du nevnte... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 8. mai 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 8. mai 2002 Nå måtte jeg le. Det verste er jo at jeg glemte det hele selv, og gikk og søkte jobb med dette pokkers øyet. Han fikk sannsynligvis inntrykk av en stabil familiesituasjon... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå