Gå til innhold

Ser ut som en grisebanka pudding i øyet (hvordan få vekk blå

ElleVille

Anbefalte innlegg

Meg har vooondt.

Hoven og blodig (lekker, skjønner dere!) rundt det ene øyet, og det gjør ganske vondt. Svir, og klistrer seg når øyet er igjen.

Lurer på om det finnes noe å smøre på, eller andre smarte tips som kan få det til å gå litt fortere?

Ser ut som jeg har klart å fornærme Lennox Lewis dypt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Gir deg en stooor trøsteklem icon_smile.gif

Vet ikke om det er noe som gjør at det går fortere desverre ,men om du hadde kjølt det ned med en gang så hadde mesteparten av hevelsen gått bort....

Hvordan fikk du blåveis,fallt du og slo deg?

Klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Ta deg en tur på apoteket og spør om råd. Kjølende kremer hjelper mot hevelsen. Ikke så praktisk å gå rundt med en pose isbiter sånn hele tiden, da duger krem.

Når hevelsen så har gått tilbake og ting har roet seg, hjelper det derimot å få blodsirkulasjonen igang (varme) slik at kroppen får fjernet dødt vev og blod fra området som har fått seg en trøkk.

Pjuskelusk på deg (forsiktig klem) og god bedring med øyet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hirudoid salven kan få blåmerker til å forsvinne fortere. Men er ikke sikker på om du kan bruke den i øye området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og klem icon_smile.gif

Jeg skal gjøre noen forsøk!

Lottemor, jeg klarte å besvime og samtidig falle rett ned på en eller annen hyllekant.

Trenger ingen til å stramme meg opp, klarer utmerket godt å banke meg selv! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Jeg har også erfaring i selvskading...

Mitt råd er å ta det med en god porsjon selvironi og følge med på fargeutviklingen. Husk at halvparten av de du møter tror at kjæresten din har banka opp deg. "Jeg fikk en dør i hodet" er ikke en god unnsyldning selv om den var helt sann icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gurimalla, du har så rett! icon_lol.gif Jeg fikk et svært blåmerke på armen i sommer av å bære en enormt tung stige, og på trening kom det en dame bort i dusjen og sa: "Kom deg bort fra ham, du! Slår han en gang, så slår han flere ganger, vet du!" Jeg ble så paff at jeg ikke sa noen ting, for om jeg hadde fortalt sannheten, så hadde det hørtes ut som en sånn dårlig unnskyldning som du nevnte...

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gif

Nå måtte jeg le.

Det verste er jo at jeg glemte det hele selv, og gikk og søkte jobb med dette pokkers øyet. Han fikk sannsynligvis inntrykk av en stabil familiesituasjon... icon_lol.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...