Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å bestille clip-on extension fra Rapunzel of sweden og lurer på om det sliter på håret? Skal ikke bruke de daglig, kun en gang i blandt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clip-in fester du bare i håret med "klemmer" så det sliter ikke på håret ditt :)

Skrevet

Åjoda. Er det stålfester så kan det gnage på håret og føre til at det sliter av. Men det er i så små mengder at kun langvarig bruk og øynene til en frisør som ser det mest sannsynlig.

Skrevet

Nei, det sliter ikke på håret men jeg annbefaler ikke å bestille fra Rapunzel of sweden. Da kommer moms og toll i tilegg til prisen og jeg har hørt mye dumt om de.

Bestill heller fra butterflyhairextentions.no eller soar.no :goodbye:

• 6 måneder senere...
Skrevet

Nei, det sliter ikke på håret men jeg annbefaler ikke å bestille fra Rapunzel of sweden. Da kommer moms og toll i tilegg til prisen og jeg har hørt mye dumt om de.

Bestill heller fra butterflyhairextentions.no eller soar.no :goodbye:

Har bestilt derfra uten å betale moms og toll, jeg :)

Skrevet

det sliter på håret!!! Uten tvil!!

Hvorfor tror du frisørene du kjper det av sier du er NØTT til flette håret i en sideflette om du ikke kan ta de ut en kveld. Har faktisk hørt om folk som har såvnet etter fest med de på om mistet maaasse hår!

jeghar clip in, bruker det ikke ofte fordi håret mitt er så tynt og dårlig, det sliter alt for mye på håret til at jeg kan bruke det ofte. jeg kan se der som jeg clipper de inn at hår har knekt av.!

Skrevet

Jo, clip in sliter på håret. Helt inne veg hodebunnen, har jeg små hårløse flekker.

Så jo, det sliter.

Skrevet

Alt man har i håret sliter jo på håret; strikker, hårbørsten, hårprodukter, clip-ons, hårfarging. Men vi bruker det jo for det. Håret vokser jo ut igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...