Crystalla Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Inspirasjon: http://www.theshredheads.com/meet-your-shredheads Hei, Jeg er en jente på 26 år, er 167 cm høy og veier ca 61 kg. Vil virkelig stramme opp og gjerne gå ned noen kg. (Trives best når jeg er rundt 55 som jeg egentlig alltid har gjort bortsett fra det siste halvåret). Har bestemt meg for å legge om kostholdet og spise sunt. (også gå ned på antall kalorier). Har lest litt om 30 days shred og er veldig motivert. Men har fortsatt svært lite info så om noen vil dele erfaringer er det supert. Håper noen vil være med da så vi kan motivere hverandre. Tenkte å finne ut mer om dette imorgen og planlegge den første uken, som om noen er med begynner vi på mandag Gleder meg!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Jeg er på dag 8 av 30 days shred. Var og er helt ute av form. Etter to dager i strekk trening hadde jeg vondt over alt :gjeiper: Jeg føler at armene mine er litt sterkere allerede ettter 8 dager.
wahaj Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Dag 3 og 4 var de verste. Så plutselig gikk det bedre og bedre. Stølheten forsvant, helt til lvl 2 og 3 Litt andre øvelser der, så ble litt støl igjen, men ikke på langt nær så støl som da jeg begynte. Jeg fikk merkbare muskler i armene og låra. Og var veldig stolt av meg selv at jeg faktisk gjennomførte alle 30 øktene. Det gjelder å være konsekvent. Det tar ikke mer enn 20 min daglig, og det klarer alle å få lagt inn i dagen sin. Jeg gjorde det alltid rett etter jeg hadde stått opp, for det var enklere for meg å trene da, enn å skulle trene senere i løpet av dagen.
Lille_My_ Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 jeg blir med. Hadde gode resultater med det sist, men klarte bare 14 dager, datt av pga sykdom.. Men denne gangen blir det andre boller.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Slenger meg også med, eller fortsetter da. Har gjennomført 8 økter, men pga influensa denne uken, ble det null trening.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Hvordan gjør dere det ang bytting av lvl? Ti dager på hver, eller? Testet et par runder en gang, og for meg var lvl1-øktene mye tyngre enn de andre. Og det kom ikke av endret form mellom øktene.. :klø:
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 Hei TS her, fikk ikke tid til aa sette meg inn eller lese mer om det idag. Noen som har en direkte link om hva dette gaar ut paa? Jeg GLEDER MEG TIL AA STRAMME LITT OPP
Lykkelitenen Skrevet 30. januar 2011 #10 Skrevet 30. januar 2011 Er kanskje bare jeg som er ekstremt dårlig på å lete, men hvor finner jeg oversikten over øvelsene?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #11 Skrevet 30. januar 2011 lurer jeg og..hvor finner man ut om dette hva er opplegget? er det bare litt trening hver dag?
Lykkelitenen Skrevet 31. januar 2011 #13 Skrevet 31. januar 2011 Hvordan er øvelsene? Jeg har liten plass og bor i blokk, så om jeg må gjøre noe hopping o.l vil de under meg bli gal Frister veldig å bestille dvden, men litt greit å vite om jeg i det hele tatt kan bruke den uten å få alle naboene på nakken
wahaj Skrevet 31. januar 2011 #14 Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hvordan er øvelsene? Jeg har liten plass og bor i blokk, så om jeg må gjøre noe hopping o.l vil de under meg bli gal Frister veldig å bestille dvden, men litt greit å vite om jeg i det hele tatt kan bruke den uten å få alle naboene på nakken Eneste hoppinga er jumpingjacks og hoppetau stort sett, på cardio delen. Så er det styrketrening og abs. Innlegget er redigert for opplysninger om ulovlig nedlasting. Iah, mod Endret 31. januar 2011 av Iah
tessa3 Skrevet 31. januar 2011 #15 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er med!! Hadde min første økt idag. Hardt, men gud så deilig å faktisk kjenne at jeg har gjort noe!
thussa Skrevet 31. januar 2011 #16 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er med fra i morgen! Vil ned ca 5 kg, så håper virkelig jeg klarer å gjennomføre de 30 dagene.
Crystalla Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #17 Skrevet 31. januar 2011 Hei folkens! JEG BEGYNNER imorgen jeg og Gleder meg!
2ne2 Skrevet 1. februar 2011 #18 Skrevet 1. februar 2011 Jeg blir med å følge med på dere. Skal på hyttetur på onsdag til søndag så denne uken blir litt vanskelig. Men kanskje jeg skal begynne selv neste mandag
Pinkyh Skrevet 1. februar 2011 #19 Skrevet 1. februar 2011 Skal man trene hver dag til den videoen eller? Det høres jo ikke sunt ut å aldri la musklene få restituere seg? 2
tessa3 Skrevet 1. februar 2011 #20 Skrevet 1. februar 2011 Ferdig med dag 2! Har gangsperre i muskler jeg ikke visste jeg hadde engang! Det føles skikkelig godt på en ganske vond måte.. Jeg hadde en plan om å begynne å gå en laang tur hver dag i tillegg til dette, men siden jeg akkurat nå sliter litt med å i det hele tatt klare å gå normalt, så utsetter jeg det til gangsperren har gitt seg litt.. Skal måle med senere, så jeg har noe å sammenligne med senere. Forhåpentligvis så gir det motivasjonen jeg trenger til å fortsette Og viss jeg er flink å fortstter, så skal jeg jammen belønne meg med noen timer i solarium..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå