Koe Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Sjekk signaturen min. Og det er bare toppen av isfjellet...
Gjest Talisman Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 I dag fantaserte jeg om brødet til en mann jeg er tiltrukket av og at han brukte dette" sverdet sitt" i meg.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Fiskeslo... Det er skittent det!
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Jeg burde ha tatt en skikkelig vaske og spylejobb i den store grønne matavfallsdunken nede i kjelleren. Det er det mest skitne jeg kan komme på akkurat nå. 1
Gjest mjau Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Derimot har den største terroren intet navn, men man ser galskapen, falskheten og glamouren dog ingen forståelse i det blasfemisk tomme hysteriske blikket. Dette ville blikket til en gal ape som har smurt seg inn med ekskrementer, med åpne væskende sår renner en grønnaktig verk, apekatten griper om meg og sier: Kyss meg! Kyss meg! Kyss meg! Min munn fylles opp med spy, jeg brekker meg.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Å ha meg med nabojenta på 14 år. Hun er så usannsynlig flott å se på, og allerede mer enn nok av kvinnelige former. Smiler søtt og ser så uskyldig ut. Men vet jo at hun er ulovlig å røre. I allefall ett par år til.. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Akkurat nå tenker jeg på at neste gang jeg ser kjæresten min så har jeg tenkt å binde han fast og "voldta" han. Jeg gleder meg.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 Går konstant rundt med skitne tanker om kollegaen min.. Vil bli dyttet ned på senga, røsket av klærne og pult og slikket så jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå