Gå til innhold

Hva kler man seg i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler man seg i om man ikke kler seg med chinos (eller hva de buksene kalles) med høyt liv og belte og bluse med masse rysjer eller klær med dyremønster.

Hva kler man seg i da?

Sliter så innmari med å finne klær...

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Hvilken type klær liker du, da? Og hva er årsaken til at du sliter med å finne klær?

Skrevet

Klær man føler seg vel i.

Skrevet

Hvilken type klær liker du, da? Og hva er årsaken til at du sliter med å finne klær?

Vet du,jeg aner ikke...jeg har lyst til å kle meg mer femi og ikke være så kjedelig. Samtidig så er det slik at jeg liker ikke å "stikke meg ut" da jeg har laaaav seltillit.

Jeg har gått med all star sko nå i over 10 år og runder snart 30,allikevel så er jeg ikke helt typen til å gå med høye hæler. Jeg får mye skryt av kroppsfasongen min og at jeg burde "vise" den frem mer,men det er jo så vanskelig å finne klær!

Huff,nei jeg vet ikke jeg..har mest lyst til å kontakte ett eller annet magasin så de kan lage en bli-ny-reportasje,for jeg aner virkelig ikke hva jeg kler eller hva jeg synes er fint.

Skrevet

Du kan gå innom et shoppingsenter og sjekke ut om de har en shoppingassistent.. og bestille "time" :-)

Skrevet (endret)

Det finnes jo et mangfold av stilarter og klær der ute- så det er opp til deg å sette deg ned, og finne ut hva som kan avspeile deg og din personlighet best. :)

Rocka, med jeans og skinn? Litt 70-talls hippie? Stilren og klassisk? Sporty?

Eller litt blanding av stiler?

Det er flere enn du tror som IKKE er moteslaver, og som ikke er interessert i å hoppe på hver eneste nye (mer eller mindre kledelige..!) trend som kommer i kjedebutikkene. :kul:

Endret av missLynch
Skrevet

Fikser hår og sminke, har på jeans og t-skjorter som gjenspeiler meg og enkle gensere og skjorter. Enkelt og greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...