AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Hva kler man seg i om man ikke kler seg med chinos (eller hva de buksene kalles) med høyt liv og belte og bluse med masse rysjer eller klær med dyremønster. Hva kler man seg i da? Sliter så innmari med å finne klær...
Gjest Nanne70 Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Hvilken type klær liker du, da? Og hva er årsaken til at du sliter med å finne klær?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Hvilken type klær liker du, da? Og hva er årsaken til at du sliter med å finne klær? Vet du,jeg aner ikke...jeg har lyst til å kle meg mer femi og ikke være så kjedelig. Samtidig så er det slik at jeg liker ikke å "stikke meg ut" da jeg har laaaav seltillit. Jeg har gått med all star sko nå i over 10 år og runder snart 30,allikevel så er jeg ikke helt typen til å gå med høye hæler. Jeg får mye skryt av kroppsfasongen min og at jeg burde "vise" den frem mer,men det er jo så vanskelig å finne klær! Huff,nei jeg vet ikke jeg..har mest lyst til å kontakte ett eller annet magasin så de kan lage en bli-ny-reportasje,for jeg aner virkelig ikke hva jeg kler eller hva jeg synes er fint.
defaitist Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Du kan gå innom et shoppingsenter og sjekke ut om de har en shoppingassistent.. og bestille "time" :-)
missLynch Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 (endret) Det finnes jo et mangfold av stilarter og klær der ute- så det er opp til deg å sette deg ned, og finne ut hva som kan avspeile deg og din personlighet best. Rocka, med jeans og skinn? Litt 70-talls hippie? Stilren og klassisk? Sporty? Eller litt blanding av stiler? Det er flere enn du tror som IKKE er moteslaver, og som ikke er interessert i å hoppe på hver eneste nye (mer eller mindre kledelige..!) trend som kommer i kjedebutikkene. Endret 29. januar 2011 av missLynch
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Fikser hår og sminke, har på jeans og t-skjorter som gjenspeiler meg og enkle gensere og skjorter. Enkelt og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå