Zoë Castillo Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Jeg har sett alle episodene av Grey's, og trenger noe nytt! Men hva? L Word har jeg gitt opp, det skjedde jo til slutt ingen verdens ting per epiosde! Er Private Practice verdt å se? Jeg følger med på Doll House sammen med mannen min, men i kveld er jeg alene. Noen tips?
Gjest Sobril Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Jeg har sett alle episodene av Grey's, og trenger noe nytt! Men hva? L Word har jeg gitt opp, det skjedde jo til slutt ingen verdens ting per epiosde! Er Private Practice verdt å se? Jeg følger med på Doll House sammen med mannen min, men i kveld er jeg alene. Noen tips? Private Practice er bra. Bedre enn Greys (som jeg synes kan bli litt vel "festlig" og masete til tider).
Gjest yojo Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Lipstick jungle så jeg tidligere, men tror ikke det er laget mer enn to sesonger
Zoë Castillo Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2011 Lipstick jungle så jeg tidligere, men tror ikke det er laget mer enn to sesonger Det er den med Courtney Cox, ikke sant? (Spør jeg om i stedet for å google... ) Jeg så 2 episoder på TV Norge, og den lova bra. Jeg er imidlertid elendig til å huske sendetidspunkt, så derfor må jeg se på nett. Jeg liker serier som ikke drar ut i den evinnelige, altså hvor den samme konflikten blir så utvanna at svaret til slutt ikke lenger er interessant, ala Lost og Desperate Housewives. Jeg liker jente-serier med vakre kvinner og menn, hvor det dukker opp NYE konflikter, og med en god dose sex og humor. Og som ikke er skumle! Enkelte episoder av Grey's var litt i meste laget, når jeg var alene hjemme og vinden ulte rundt hushjørnene. Kom gjerne med flere forslag!
Gjest yojo Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 (endret) Det er den med Courtney Cox, ikke sant? (Spør jeg om i stedet for å google... ) Jeg så 2 episoder på TV Norge, og den lova bra. Jeg er imidlertid elendig til å huske sendetidspunkt, så derfor må jeg se på nett. Jeg liker serier som ikke drar ut i den evinnelige, altså hvor den samme konflikten blir så utvanna at svaret til slutt ikke lenger er interessant, ala Lost og Desperate Housewives. Jeg liker jente-serier med vakre kvinner og menn, hvor det dukker opp NYE konflikter, og med en god dose sex og humor. Og som ikke er skumle! Enkelte episoder av Grey's var litt i meste laget, når jeg var alene hjemme og vinden ulte rundt hushjørnene. Kom gjerne med flere forslag! Nei, det er Cougar town (mulig feil skrevet ) Endret 29. januar 2011 av Myp
yoga Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 House på Nrk. En genial serie som jeg får med meg hver episode av!
Lillie Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Hvis du likte Addison i Grey's, kan du jo begynne å se på Private practice. Synes den serien er veldig bra.
seleneluna Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Bra det er flere enn meg som har ett slikt dilemma Greys, Sex and the City og Gossip Girl er gjengangere hos meg. Har akkurat sett alle sesongene av Gossip Girl, ble totalt hekta (man trenger ikke være 16 for å like den Lipstick Jungle var fantastisk, fikk abstinenser da jeg oppdaget at det bare var 2 sesonger (der spiller Teddy i Greys en av hovedrollene). Ja, du burde se Lipstick Jungle! Nå har jeg gått tom, så jeg startet i går på Pretty Little Liars - litt mye drama, men funker likevel
Fluffe Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 House er jo konge bra serie. Private Practice, army wifes(husker ikke hva den heter på norsk,men det går på bliss)
Lizzee Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 Private Practice er bra. Bedre enn Greys (som jeg synes kan bli litt vel "festlig" og masete til tider). Veldig enig. Ellers så har jeg Mad Men dilla!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå