Gå til innhold

Hvorfor kler så mange jenter seg så tynnkledde på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange jenter kler seg så tynnkledd ute på byen nå på vnteren. Nå vet ikke jeg åssen det er andre plasser men her har jeg sett flere jenter dra ut på byen med en liten kjole og en tynn jakke. Om de har strømpe på seg vet jeg ikke men håper de har på en sånn gjennomsiktig strømpe da. Ser også jenter går ute i gatene med kun en minikjole. Uten jakke! Det ser så kaldt ut å gå sånn i flere minus grader. De ber jo nesten om å bli syke da. Jeg vet jo at man blir litt varmere av å drikke men allikavel skjønner jeg ikke hvorfor de ikke kler seg ordentlig. De må jo fryse? Nå på vinteren pleier jeg faktisk å gå med 2 tights pluss leggvarmere og jeg fryser fremdeles på beina.

Hva tenker dere? Jeg kan ikke la hver å ikke lure på hvorfor de kler seg så tynnkledde. Har lagt merke til at de fleste som gjør det er jenter i 18-20 års alderen. Sikkert noen som er eldre som gjør det å.

Endret av smalls
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må vel være en eller annen form for brunst?

• Liker 1
Skrevet

Hvem vet hvordan kvinner tenker?

Skrevet

Christ sake. Du er ingen skarp kniv du vel?

Vorser hjemme - er varm, brisen og gira.

Går til trikken/bussen - drar til utestedet.

Kommer rett inn/ venter 10-15 min max - Kulda glemmer man så fort man er inne.

Man er inne - Altså fryser man ikke - Og man ser heit ut.

Man skal hjem/til en annen - Man tar taxi.

Det er altså null problem for jentene å bruke lite klær. Man blir ikke forkjølet av å gå tynnkledd i en tyve minutter tilsammen.

• Liker 6
Skrevet

Samme har jeg også lurt på. Det ser jo iskaldt ut!! :fryser: :fryser:

• Liker 2
Skrevet

De får det helt sikkert igjen når de blir eldre, men da er det for seint :nei:

Skrevet

Det er altså null problem for jentene å bruke lite klær. Man blir ikke forkjølet av å gå tynnkledd i en tyve minutter tilsammen.

Jeg vet da godt åssen ting fungerer. Du trenger ikke å si til meg at først man på fors osv. Jeg er faktisk veldig skarp ;) Trenger ikke å være frekk heller.

Men allikavel ser det kaldt ut. Er selv på fors og er gira osv men er nesten alltid kald når jeg venter på bussen/taxi og går ute i gatene på byen selv om jeg kler meg godt. Jeg vet man ikke fryser inne men mente hovedsaklig ute.

Skrevet

Jeg tror det er kun for å se tiltrekkende ut. Det er det som betyr noe. At de ser ut som småprostituerte uten nevneverdig hjerne har nok ikke falt dem inn. Men det gjelder sommer som vinter da. Å pynte seg vil si se og bli sett og å være attraktiv. Stakkars dumme nek. Verden går ikke fremover.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes bare det å gå på høye heler om vinteren er et ork. Så minikjole og tynne strømper, uten varm jakke over? No way, det orker jeg ikke. For jeg fryser lett, og klarer ikke å ignorere det sånn uten videre.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg gikk faktisk kun i en liten kjole på byen en helg i fjor i flere minus grader og jo jeg ble forkjøla dagen etter! Så det er fult mulig. Har aldri vært på kald før. Holdt på å fryse i hjel i taxi køen. Tok evigheter da jeg kom hjem å få varmen i meg. Det var første og siste gang jeg gikk så tynnkledd på byen.

Skrevet

For noen er det så viktig å vise frem det man har å by på at man tenker ikke så langt som at man kan bli oppfattet som billig, tøsete, eller at man kan bli skikkelig forkjølet.

• Liker 1
Skrevet

Eller vi har de som må gå hjem forde de har mista alle pengene. Må stå ute i en time forde de valgte feil sted.

Skrevet

De gjør det fordi damer er omsorgsfulle av natur og tenker på mennenene.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kan gå relativt tynnkledd på byen av og til, det kommer helt an på hvor mye jeg vet at jeg må være ute. Hvis jeg er garantert sjåfør til og fra byen, så jeg slipper taxikø så er det jo ikke noe stress, for da er jeg ute i maks 5-10 minutter.

Hvis jeg derimot satser på nattbuss eller taxi så tar jeg på meg noe annet.

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Man vil jo gjerne se litt ok ut på byen og ikke ha for mye tøy å holde rede på. Noen har kort vei til offentlig transport og taxi. At de fryser litt er greit nok. Gjør det samme selv dersom mulig.

Når jeg skal ut så vet jeg at jeg har et godt stykke å gå og derfor kler jeg meg deretter. Tar jeg bilen til byen så har jeg mye mindre klær på meg og mer ufornuftig skotøy.

Skrevet (endret)

For noen er det så viktig å vise frem det man har å by på at man tenker ikke så langt som at man kan bli oppfattet som billig, tøsete, eller at man kan bli skikkelig forkjølet.

Jeg tror mange gjør det for å være sexy og få oppmerksomhet eller noe i den duren. Jeg er en sikkelig frysepinne uansett om jeg drikker eller ikke. Derfor klarer ikke jeg å gå på byen i kun en liten kjole og tynne strømper.

Endret av Lillemeg22
Skrevet

Man vil jo gjerne se litt ok ut på byen og ikke ha for mye tøy å holde rede på. Noen har kort vei til offentlig transport og taxi. At de fryser litt er greit nok. Gjør det samme selv dersom mulig.

Når jeg skal ut så vet jeg at jeg har et godt stykke å gå og derfor kler jeg meg deretter. Tar jeg bilen til byen så har jeg mye mindre klær på meg og mer ufornuftig skotøy.

Altså jeg mener ikke at man skal pakke seg inn og gå med lag på lag. Jeg pleier nå på vinteren å gå med 1 eller 2 tights, en fin topp eller tunika og en varm jakke som jeg tar av meg inne på utestedet. Også støveletter da. Reagerer bare litt når jeg ser jenter rundt ute i gatene i bare en liten mini kjole og ikke noe jakke.

Skrevet

Gøy med urinveisinnfeksjon må dere forstå :P

• Liker 1
Skrevet

de vet ikke bedre ? Enkelte som MÅ på liv og død være "sexy" uansett vær

Reagerer selv på tynnkledde jenter som tror de ser flotte ut i miniskjørt i -15 grader.

Sier litt om modningen i hjernen og at en derfor som oftest har lært litt når en tipper over rundt 25-30år alder

Skrevet

Elementært kjære miss Watson - det er fordi disse kvinnene ønsker å bli varmet av andre... ;)

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...