Gjest Cupcakes Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Hei Jeg er på utkikk etter en ny mobil nå, har sett litt på xperia mini pro. er det noen som anbefaler denne? eller har noen noen andre ideér til en mobil som kan passe til meg og mitt bruk? Jeg er vel egentlig messt opptatt av utsende enn at det skal være en haug med funksjoner. Jeg bruker mobil til litt musikk,ta bilder når jeg ikke har med meg digital kamera, ellers bruker ejg den til sms, mms og ringe, sjekke facebook og litt annet på nett. så med andre ord, trenger ikke en mobil med masse buisness finesser. Jeg vil ha touch skjerm og tastatur som kan skyves frem håper noen har noen tips eller anbefalinger.
Gjest Thefainter Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 HTC Desire Z kan kanskje være noe? Men husk å kjøp med norsk tastatur da så blir ting litt lettere
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 iPhone? Skorer vel godt på utseende og brukervennlighet
Gjest Cupcakes Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 (endret) HTC Desire Z kan kanskje være noe? Men husk å kjøp med norsk tastatur da så blir ting litt lettere har hørt flere snakke om htc-får sjekke ut de litt mere og takk for tips om norsk tastatur, kan vøre lurt ja hvis valget skulle bli den iPhone? Skorer vel godt på utseende og brukervennlighet iphone har ikke tastatur i tillegg til touch skjerm så vidt jeg vet..? har hatt ren touch skjerm før-og ble fort lei og savnet et tastatur, så det er et kriterie til den nye Endret 29. januar 2011 av Cupcakes
L. Kennedy Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Desire Z er nesten dobbelt så dyr, og til ditt bruk ville jeg valgt mini pro. Jeg synes mini'n har for liten skjerm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå