Gå til innhold

Hvordan reklamere lovlig for rabattkode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det siste halve året handlet mye på nettbutikken Iherb.com, og kommer til å fortsette med det. De har et sånt system at alle som oppretter konto og handler hos dem får en personlig rabattkode som kan gies videre til nye kunder som ikke har handlet der før. De nye kundene får da 5 dollar i avslag på sin første bestilling. Den som "eier" koden vil da tjene opp poeng/rabatter jo flere som bruker koden.

Jeg har ikke satt meg inn i dette eller delt ut koden på noen måte enda, men i og med at jeg kommer til å fortsette å handle der jevnlig hadde det jo vært greit å benytte seg av ordningen og få litt avslag på produktene. Men, jeg synes det er ubehagelig å drive å reklamere, det ville ikke falle meg inn å begynne å maile den rundt til kontaktlisten min, eller begynne å mase på facebook for å få folk til å bruke den, det ville jeg bare synes var kjempeflaut og påtrengende :gjeiper: .

Så, er det noen andre måter å gjøre dette på? Er det lov å legge til koden i en signatur på profilen min her på forumet, eller blir det ulovlig markedsføring? Andre tips? :regn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det vil falle under dette: Reklame og annonsering (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan ikke skaffe homeparty-avtaler via forumet, eller verve andre til bokklubber eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...