Gå til innhold

HTC Desire har for liten plass til programmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en HTC Desire jeg er så sint på at den snart går i veggen. Jeg har ikke installert så veldig mange programmer på den, men får til stadighet melding om at minnet er fullt og at jeg ikke får installere flere. Jeg har flyttet de få programmene som kan flyttes til minnekortet.

Hvorfor har HTC laget en så super telefon med en så meningsløs begrensning? Jeg har masse ledig plass på minnekortet, men de fleste programmene krever å installeres på internminnet. Minne er jo så billig, så jeg skjønner ikke hvorfor HTC ikke har puttet mer i telefonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et av svært få problemer med Desire, men du er helt klart inne på noe. For min del er det likevel ingen krise, jeg har ganske mange applikasjoner og fortsatt plass til å installere flere.

Skrevet

Typen min sliter ikke med det problemet. Han har hatt den lenge.

Skrevet

Et av svært få problemer med Desire, men du er helt klart inne på noe. For min del er det likevel ingen krise, jeg har ganske mange applikasjoner og fortsatt plass til å installere flere.

Jeg synes ikke jeg har mange - alle programmene bruker jeg ukentlig. Det er noe forbanna drit å måtte slette programmer man har bruk for hver gang man skal installere noe nytt.

Jeg synes det er helt ubegripelig at bare et fåtall programmer kan installeres på minnekortet. Man kan utvide området som benyttes til programmer ved å roote telefonen har jeg forstått, men jeg tviler på at min Exchangeadministrator blir happy om jeg gjør det.

Skrevet

Har du sjekket at du ikke har noe annet lagret på internminnet? Feks masse bilder, tlf nr, video eller noe sånn?

Skrevet

JHvorfor har HTC laget en så super telefon med en så meningsløs begrensning?

Fordi hele greia ikke er gjennomtenkt nok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...