punkyB Skrevet 23. oktober 2003 #1 Skrevet 23. oktober 2003 Sitter du i den ? Kan opplyse om at i 2 uker har de mest iherdige bodd i telt utenfor Colosseum Kino for å få billetter til premieren. Billettene legges ut for salg nå på mandag. Jeg synes jo det er helt vannvittig å sitte i mange dager for en lusen kinobillett . Samtidig ser det jo ut som om de har det ganske gøy der de sitter. De fleste går kledd i kapper med sverd og ser ut som om de kommer rett fra filmen.
Malou Skrevet 23. oktober 2003 #3 Skrevet 23. oktober 2003 Tror aldri jeg får et så stort behov for å se en film først at jeg oppholder meg i kø i dage/ukevis for å få billetter. Jeg kan godt vente litt. Jennifer
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2003 #4 Skrevet 23. oktober 2003 http://www.ba.no/puls/article778418.ece :o
Barbie Skrevet 23. oktober 2003 #5 Skrevet 23. oktober 2003 Skjønn det, den som kan! Høl i hue,spør du meg.
chimp Skrevet 23. oktober 2003 #6 Skrevet 23. oktober 2003 Ser dem ofte siden jeg jobber i nabolaget! Fullt opp av telt på fortauet, sofaer og sofabord, skitne tallerkener, you name it!!! Tror nok happeningen v å dele dette er like viktig som å få billetter til premieren. Det blir jo et eget fellesskap, de stiller i kapper og annet som illuderer middelalderen. Syns det er fargerikt innslag i bybildet!
punkyB Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2003 Ser dem ofte siden jeg jobber i nabolaget! Fullt opp av telt på fortauet, sofaer og sofabord, skitne tallerkener, you name it!!! Tror nok happeningen v å dele dette er like viktig som å få billetter til premieren. Det blir jo et eget fellesskap, de stiller i kapper og annet som illuderer middelalderen. Syns det er fargerikt innslag i bybildet! Da jobber nok vi i nærheten av hverandre. Jeg også synes de er litt morsomme - de yrer jo overalt - plutselig har de en liten sverd-kamp. Ved siden av KG har jeg slettes ikke tid til å jobbe
Gjest Tex Skrevet 23. oktober 2003 #8 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg var så lur at jeg kjøpte billetter til førpremieren på Oslo Spektrum, jeg....
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 24. oktober 2003 #9 Skrevet 24. oktober 2003 Det er vel like før det blir viktigså å sitte på fremste rad og, slik at man ser filmen før de andre i kinosalen. Skjønner heller ikke poenget med å campe midt i byen for en film som kommer til å gå et par måneder på kino.
Midnattsol Skrevet 24. oktober 2003 #10 Skrevet 24. oktober 2003 Ser dem hver dag fordi jeg både jobber og bor i nærheten. Har liksom blitt vant til det nå. Kappekledde folk med spisse ører på butikken - helt normalt. Blir bare fler og fler og telt setter de opp over alt. Synes det er ok, jeg. Det er en "happening" på en måte og det varer en liten stund så er det over. MEN jeg legger meg ikke i den køen. Det har jeg ikke tid og ikke lyst til. Noen der er vel studenter og noen tar jo faktisk ut ferie for å sitte der.
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #11 Skrevet 24. oktober 2003 Jeg trenger ikke legge meg i kø. Skal nok klare å få premierebillett likevel, men regner med at jeg tar kveldsforestillinga i stedet. Hvis det kniper sender jeg Suz i vei. Kort som den er. Veien.
chimp Skrevet 24. oktober 2003 #12 Skrevet 24. oktober 2003 En kollega av meg var sur igår......en av dem hadde nesten pissa på henne på vei til jobb! Kom en skikkelig sprut ut fra kappa hans....Kan du vennligst gå et annet sted å pisse, sa hun.....Hvor da??? svarte han....er ingen steder å gå! (Kinoen var ikke åpnet enda, og heller ikke senteret.....)
Montezuma Skrevet 30. oktober 2003 #13 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg var så lur at jeg kjøpte billetter til førpremieren på Oslo Spektrum' date=' jeg....[/quote'] Da sees vi kanskje! Jeg er hun med langt hår...! Fikk billetter av mannen min, jeg, og han brukte ikke så mye som en liten time i kø. Skjønner ikke vitsen med det.......
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #14 Skrevet 30. oktober 2003 har en kammerat som har veldig lyst på premiærebilletter.. så han har tenkt å sitte på nett når de legges ut for salg.. og er da på en måte "først i køen".. mye mer behagelig enn å ligge i telt.. så de må gjøre det fordi de vil ligge der.. det finnes jo ingen grunn ellers..
punkyB Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #15 Skrevet 30. oktober 2003 har en kammerat som har veldig lyst på premiærebilletter.. så han har tenkt å sitte på nett når de legges ut for salg.. og er da på en måte "først i køen".. mye mer behagelig enn å ligge i telt.. så de må gjøre det fordi de vil ligge der.. det finnes jo ingen grunn ellers.. Du er nok en smule litt for sent ute hvis du vil ha premierebilletter til Colosseum da :blunke:
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2003 #16 Skrevet 30. oktober 2003 Da sees vi kanskje! Jeg er hun med langt hår...! Fikk billetter av mannen min, jeg, og han brukte ikke så mye som en liten time i kø. Skjønner ikke vitsen med det....... Hi hi jeg slipper å gå selv !! Har gitt bort billettene til mannen min, og han tar med seg en kompis. Stod ikke i kø i det hele tatt, kjøpte med på jobben til sisters.... Noen som vet hvorfor Amnesty har trukket seg fra Spektrum-happeningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå