AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Hvorfor er det ansett som helt greit å gå med skinnjakke, men går man med skinnbukse begynner folk og lure, spekulere og stille spørsmål? Og hvorfor er det så få som går med skinnbukse forholdt til skinnjakke, noe selv den "megakonservative naboen min på 60 år som jeg nesten hadde blitt overrasket over ikke var jomfru"?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Veldig unøvendig å lage to tråder om dette
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Veldig unøvendig å lage to tråder om dette Det har jeg heller ikke gjort. Har noen laget en lik tråd (var dette et så vanlig spørsmål?) beklager jeg det. Tråden ble forresten flyttet fra genrelt debatt, så kanskje der du så det?
Gjest Adera Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Hvorfor er det ansett som helt greit å gå med skinnjakke, men går man med skinnbukse begynner folk og lure, spekulere og stille spørsmål? Og hvorfor er det så få som går med skinnbukse forholdt til skinnjakke, noe selv den "megakonservative naboen min på 60 år som jeg nesten hadde blitt overrasket over ikke var jomfru"? Hva folk begynner å lure, spekulere og stille spørsmål om då? :klø:
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Hva folk begynner å lure, spekulere og stille spørsmål om då? :klø: Sikkert om han er homo.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Sikkert om han er homo. Han hvem? Ts er jente. Hva folk begynner å lure, spekulere og stille spørsmål om då? :klø: Det jeg har hørt er at noen begynner å spekulere om personen er spesiel,emo, gother, satanist og alt mulig slikt, og jeg har også hørt folk som har galt gutter i skinnbukse for homo. Det virker som at går man i skinnjakke så er det liksom ikke som bryr seg, men går man i skinnbukse så må man nesten begrunne hvorfor og andre prøver å se etter alle mulige grunner. Lurer på hvorfor det ofte er slik? Hva er egentlig så galt med skinnbukse og hvorfor har mange fordommer mot det, eller mot folk som går i det? Er det fordi det ikke er vanlig? Kan ikke si at jeg har sett så mange gå i det.
Mr G Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Enig med TS. HVorfor får man et stempel om man er gutt i skinnbukser?
Mr G Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Aldri hørt om. ths det er jo så typisk og være skeiv om man går med skinnbukser. Jeg er strait men digger feelingen av skinn mot kroppen. Går jeg med det ute er det typisk med dømmende blikk.
KaDust Skrevet 27. februar 2012 #10 Skrevet 27. februar 2012 Syns skinnbukse er kult på jenter jeg, men det kan fort se tacky ut om man ikke matcher resten av antrekket riktig. Bruker det selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå