AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Del Skrevet 29. januar 2011 jeg har termin om 1 april og skal føde på haukeland. er det slik at man blir overflyttet til sykehushotellet der, eller hvordan er dette med overnatting sammen med mann? hvos lenge blir mamn liggende på sykehus eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Del Skrevet 29. januar 2011 Barselloftet som lå på sykehushotellet stengte for et år siden, så man blir ikke lenger overflyttet dit. Er det for langt for mannen å reise hjem å sove må han ta inn på hotellet, mens su og baby ligger på barsel på KK. Mannen blir altså ikke liggende på sykehuset, han må ut når du blir flyttet fra føden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 29. januar 2011 #3 Del Skrevet 29. januar 2011 Man kan få familierom fremdeles og da kan mannen få overnatte. Hvor lenge man blir kommer an på fødselsforløpet (om det har vært komplikasjonsfritt osv) og egne ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plastelina Skrevet 29. januar 2011 #4 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg fikk komme på familierom etter en natt på dobbeltrom, så da fikk pappaen være der sammen med oss. Jeg vet ikke hvor mange familierom de har, og om alle får tilbud om det, men jeg var veldig glad for at jeg fikk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiken78 Skrevet 29. januar 2011 #5 Del Skrevet 29. januar 2011 Tror ikke alle får tilbud om familierom. Såvidt jeg forstod så kommer det vel an på kapasitet. Og jeg tror de som har problemer av en eller annen sort eller eventuelt kommer langveis fra får tilbudet først. Men jeg lå på rom med 2 andre damer som også ville ha lengre besøk på rommet før og etter visitten så vi fikk lov til det:) Men ikke overnatting nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå