Gå til innhold

Selvbruning? Eller?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei alle...

Lurer på om noen av dere har erfaringer med bruk av selvbruningskrem. Positive eller negative.

Har ikke prøvd...litt redd for et skoldete eller gult resultat. Men, det hadde vært fint med en liten piff nå som sommeren plutselig kom kastende på oss. Mine blå-bleke vinterben sier meg at jeg bør vente litt med de korteste skjørtene... icon_smile.gif

Om dere har positive erfaringer, hvilke produkter har dere brukt?

På forhånd takk... June.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har brukt forskjellige selvbruningsprodukter, men mest fra Piz Buin, som jeg har vært fornøyd med. Det peneste resultatet har JEG fått når jeg har dusjet og tatt en omgang med peelingscrub - fått bort alle døde hudceller og huden er glatt og myk. Smør jevnt på når huden er HELT tørr. Vær nøye i hårfeste, unngå øyebryn og øyne, og tåledd. Husk og vaske hendene godt etterpå, ellers blir du gulrotgul inni... I begynnelsen gjør jeg dette 2-3 ganger i uken, så jeg blir fort brun, deretter vedlikeholder jeg en gang i uka. Har fått komplimenter for brunfargen min, og når/hvis jeg har avslørt at det er fake blir folk forbauset, så da må det jo se ganske ekte ut. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei! Har akkurat gjort et forsøk med selvbruningskremen fra Bodyshop, som har fått gode kritikker. Joda, fargen er ok, bare bitte litt gulere enn normal farge, og den er ganske grei å få smurt jevnt utover, men lukten... Etter 3 innsmøringer har samboeren gitt meg forbud. Selv etter 3 dager med såpevask etter innsmøring lukter det av huden! Verst er det selvsagt rett etter innsmøring, men som sagt så blir man aldri helt kvitt det kjemiske lukten. Så nå gir jeg opp, nyter sola ute, og vurderer om jeg skal tørre å ta noen timer i solarium...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har god erfaring med sjølvbruningskrem har vell prøvd dei fleste , det er ivertfall ikkje dei dyraste som er dei beste , nå var jeg og kjøpte en som heter Delial nature bronse, KJEMPE bra , koster bare 60 kr ca , kjøpt på vita. Blei veldig brun etter ett strøk ( syden farve) . Nå bruker alle veninnene mine den og, så prøv den du og husk og ver veldi nøyen og få noken til og smøre deg på henna etter dei er vasket. Lykke till!! icon_smile.gificon_smile.gif Enja icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er en av de som har kjempegod erfaring med den fra Body Shop! Jeg bruker den mørkeste og lir jevnt lysebrun, ikke gul, den holder godt, smitter minimalt av på håndkler (smører meg om morgenen og hender jeg dusjer på etterm. etter trening etc. Jeg slurver med peeling og fuktigheteskrem først... men det er kanskje derfor den trekker ordentlig ned i huden og ikke legger seg oppå den hinnen som fuktighetskrem tross alt lager...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for mange gode råd...! Jeg har forsøkt...og det ble mye latter (galgenhumor, vel og merke)! Har nok valgt et dårlig produkt, for i tillegg til å bli gul, ble jeg skoldete. Resten satt igjen på håndkleet etter morgendusjen dagen etterpå. *ler mer* Heldigvis fjernet en skikkelig runde med peelingkrem det meste, så jeg ser ikke stripete ut lenger. Hadde heldigvis bare tatt for meg bena, for å prøve ut, så jeg skremte ingen på jobb med GULT ansikt. Skal forsøke igjen, gir meg ikke så lett, men denne gangen med et annet produkt. (Så, dere, ikke prøv Ambre Solaire sin krem.)

Takk igjen! icon_smile.gif

Koz, June.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvbruningskrem, abselut...

Enkelt og bedre enn solarium... Du slipper de hviet flekkene som kommer der huden ligger hardt mot underlaget. Du slippe å bekymre deg for rynker som kommer av overdrevet soling. mm

Følg bruksanvisningen du så får du et bra resultat....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei :)

Jeg har brukt den nye til piz buin den mossen...jeg var utrolig fornøyd med den. Peelet huden og ansikte først med peeling fra Nivea.så lot jeg huden ørke skukkelig...så smøret jeg tre lag, med 5 min vente tid mellom per strøk. Jeg fikk en utrolig fin farge, uten skjolder og orasnj farge. Jeg føler at hvor lyser du er, hvor mer oransj blir du, men dette stemmer ikke !

Jeg brukte den mørkeste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går prøvde jeg Piz Buin sin selvbruningsmousse, og den var helt super! Blir jevnt og fint brun, jeg smurte meg i går og har dusjet siden, fargen sitter fint den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dersom pris ikke er noe hinder, har Kanebo en ny gele som gir veldig bra og jevnt resultat!

Men den koster over 300 kr. Var for øvrig testvinner i et dameblad. Er ikke sikkert den gir like bra resultat på en annen, men...

minx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...