Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes folk om slike musikkvideoer? Er det å gå for langt, akkurat passe?

Personlig syntes jeg det er en bra sang og en tøff video...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinnemishandling er jeg sterkt imot uansett, at feite folk løper er derimot bra.

Musikken var vel ganske ok, hørt bedre men, smak og behag.

Skrevet

Ikke min musikksmak i det hele tatt. Selve videoen har jeg ikke så mange tanker om. Interessant tematikk, men kunne nok vært laget bedre.

Skrevet

synes ikke akkurat at det er å gå for langt. det er jo bare en video. den var helt grei, er ikke særlig fan av musikkvideoer i utgangspunktet og særlig ikke videoer som består av bandet som står og spiller. men denne var vellaget og, som sagt, helt grei.

personlig er jeg ikke noen stor fan av thrash metal, blir så mye gitarjokking og det er jeg ikke glad i. men for all del, musikken var tålbar den.

Skrevet

Helt grei musikkvideo for dem som forstår meningen, og ikke tror kvinnemishandlig er kult. Musikken er også min smak.

Skrevet

Sorry, men mongolsk strupesang er ikke helt min greie.

• Liker 1
Skrevet

Ett ord: LOL

Men det så jo ut som han fikk som fortjent til slutt...

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Det er lett å forstå hva de vil få fram i musikkvideoen, men musikken er ikke helt min smak da ;) .

at feite folk løper er derimot bra.

Hahahaha :skratte:

Skrevet

Ikke akkurat en metal-klassiker. Videoen var helt grei, verken mer eller mindre. Død og djevelskap hører hjemme i metal, så jeg tror nok metalband som driver med moralistisk selv-sensur er heller sjelden vare. Og slik skal det være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...