LaCoste Skrevet 23. oktober 2003 #1 Skrevet 23. oktober 2003 Hei jeg prøvde en kjole av Maggie Sottero idag, men kan ikke finne den på nettet. Er det kanksje fordi dette var en 2004 modell? Er de på nettet 2003 modeller? Noe som vet? Den jeg prøvde heter "Belinda". Likte den ganske godt men må tenke meg litt om. Har funnet en annen også som jeg synes er fin, slik ser den ut http://www.demetriosbride.com/Young/2637.jpg En liten ting til.. Om de fleste kjoler er kremfarga? -og ikke helt hvite? Noen er også offwhite. De to jeg har nevnt ovenfor er begge hvite.. hva er mest vanlig når det gjelder farge på kjole? Er hvit veldig uvanlig? *klem* blir glad hvis noen har tid til å svare meg!! : )
Gjest Tex Skrevet 23. oktober 2003 #2 Skrevet 23. oktober 2003 Har leita litt etter en Belinda kjole, men jeg kan ikke finne noe bilde av den.... Det med hvit eller en annen nyanse av hvit er en smakssak. Jeg personlig syns at nordiske stort sett lyse (i hud) jenter kler best den litt dempet ivoryfargen, creme eller gullvarianten bedre enn den helt hvite. Men det er en smakssak. Du kan nok få tak i massevis av kjoler i alle varianter.
Gjest Tex Skrevet 23. oktober 2003 #4 Skrevet 23. oktober 2003 Knallfin. Maggie Sottero kan sine ting.....
LaCoste Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2003 Stemmer det var den :D har prøvd begge kjolene idag igjen.... Vanskelig å bestemme seg.. likter begge godt, men ser ut til at jeg ender opp med demetrios.. Gleder meg til kjolen er i boks jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå