Gjest Caroline Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Heisann! Jeg er en jente på 15 og et halvt og har fått meg jobb som barnevakt for to barn. Han ene blir 2 i april, mens jenta er 3 og et halvt. Det er snakk om to dager i uka, 4 timer per dag. Vi har ikke bestemt for prisen ennå, og jeg lurer på hva som er vanlig per time? Det er sånn at jeg skal legge begge to (tror jeg, i hvertfall minstemann), fikse mat til dem osv. Men er det noen som vet hva pris per time er uten skatt?
Tonje Marie Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Heisann! Jeg er en jente på 15 og et halvt og har fått meg jobb som barnevakt for to barn. Han ene blir 2 i april, mens jenta er 3 og et halvt. Det er snakk om to dager i uka, 4 timer per dag. Vi har ikke bestemt for prisen ennå, og jeg lurer på hva som er vanlig per time? Det er sånn at jeg skal legge begge to (tror jeg, i hvertfall minstemann), fikse mat til dem osv. Men er det noen som vet hva pris per time er uten skatt? Hei! Jeg er nå 21 år gammel men jeg har passet tre jenter i 10 år nå, og fortsatt syns jeg at det er viktig å vite hva som faktisk er normalt. Det er veldig individuelt har jeg erfaring med. Nå kan man nok ikke måle seg opp mot det jeg kanskje får fordi jeg har vært hos denne familien i så mange år. Det er jo også noen som syns det er greit å ha en pris for en kveld. Sånn som 300 kr for en kveld. Eller så er det noen som liker at man har en timepris. Hvis det er pris pr.time, hva med mellom 50-70 kr? Håper jeg kanskje kom med en grei pris som kan hjelpe dere til en fin ordning Det er veldig koselig å sitte barnevakt, men er jo noen utfordringer så lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå