Gå til innhold

EG GLEDAR MEG!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg gledar meg så utruleg til 14.august!!!! Det er nesten så ille at eg ikkje klarer å konsentrere meg om andre ting for tida :hoho: og det vert iallefall ikkje betre av å surre rundt inne på KG kvar dag :D Men det er frustreandes at det er så leeeenge til!

Fleire som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg også veldig. Synes det er så leenge til. Men det er jo litt godt også at det er noen mnd igjen til juni, for det er mange ting som skal ordnes før det.

Akkurat nå har jeg lett etter brudepikekjole. Har funnet en kjempefin en på Lilly, men tror jeg skal vente litt med å kjøpe. Skal ut å reise etter jul og håper at jeg kanskje kan finne noe da. Gleder meg så utrolig til å komme hjem til jul og spørre min lille niese om hun vil være brudepike...

Skrevet

Hehe hehe....frøken - - jeg starta min "greie" her inne på KG i slutten av august og nå skriver vi jaggu slutten av oktober >> tiden har bare FLYDD av gårde!!

Ja, da jeg trådde min lekre ben over dørstokken til KG syntes jeg også at heeeeerremin så lenge det er igjen - et HELT svangerskap jo *ler* - - og når er det piiiiiiittelittt over 7 mndr igjen! *gulp*

Så ta det HELT med ro......du vil få NOK å henge fingrene i - og en vakker dag river du deg kanskje i håret, bryter ut en fortvilt gisp og sier "åhhh jeg skulle hatt MINST 3 mndr mer!!" ;)

Så joda - du er IKKE alene :)

Og på denne "korte"(??) tiden her inne er følgende ordnet:

-brudekjole (YEAH!! Tot.pris ca 2000,- :D )

-kjole til forlover

-kjole til vår datter på 6

-klær til husband-to-be

-klær til husband-to-be's forlover

-giftering (graverer bare bryllupsdato i forlovelsesringene)

-blomster >bukett til meg + datter, crosage til husband-to-be + hans forlover og dekorasjon i festlokalet (tot.pris 3400,-)

-mat (inkl kaker og dess like)

-drikke

-lokalet

-fotograf

-limousin

-vielsen

-bryllupskake

-invitasjon (dvs. vet hva jeg skal ha....skal bare kjøpe inn det jeg trenger)

-musikk

-tiara *S* (bestilt på nett fra Texas - kjempefornøyd!!!!)

..mm...that's about it - - tror jeg!!

Nei - nå MÅ jeg bare begynne å skrive ned hva jeg faktisk har gjort - hva som mangler!!!! *streng pekefinger på seg selv*

Ja nå kom jeg på: mangler SKO til meg sjøl og jenta vår *notere sirlig ned ja*

Skrevet

Jeg gleder meg også masse....Synes nå at tiden ikke går så fort, men når vi kommer på nyåret flyr den vel bare avgårde! Da begynner det jo VIRKELIG å nærme seg! Har fått unna mye! Men det er litt småttri som gjenstår! Eller musikken er kanskje ikke småttri :hoho:

Bør nok få orden på det snart ja...

Skrevet

Problemet er at eg bur laangt unna der bryllaupet skal stå, så eg kan liksom ikkje få ordna og planlagt så mykje enno. Men i februar skal eg sørover og tinge frisør, fotograf og brurebukett! Jippi! :D Då skal også eg og kjærasten på hotellet og smake på bryllaupsmenyen og sjå om vi kan verte samde om kva vi vil servere...

Har forøvrig hengt av ein kjole som eg mest sannsynleg skal ha. Men eg er utruleg nyfiken på kva som kjem inn av nye kolleksjonar! Kan nesten ikkje vente med å storme inn i bruresalongane og prøve dei nye kjolane :hoppe:

Skrevet
Hehe hehe....frøken - - jeg starta min "greie" her inne på KG i slutten av august og nå skriver vi jaggu slutten av oktober >> tiden har bare FLYDD av gårde!!

Hah, jeg har holdt på med planlegging siden januar, og det føles som et par tre måneder!!

Vips er vi gamle kjerringer som ser på våre barnebarn planlegge !! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...