AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Min forste uke paa hvor jeg har holdt fokus paa faerre kalorier...men igaar med gjengen sprakk jeg og drakk en halv flaske vin (( NAA MAA JEG BEGYNNE PAA NYTT.. matte bare faa ut litt frustrasjon (
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Ikke farlig å 'sprekke' innimellom! Et normalt kosthold består også av kos Så lenge det ikke skjer hver dag da Bare fortsett med din nye livsstil, og ikke få dårlig samvittighet når det ikke går helt som planlagt. Du kan jo gå en ekstra lang tur i da, om det hjelper? Sunt for kropp og sjel! 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Ikke farlig å 'sprekke' innimellom! Et normalt kosthold består også av kos Så lenge det ikke skjer hver dag da Bare fortsett med din nye livsstil, og ikke få dårlig samvittighet når det ikke går helt som planlagt. Du kan jo gå en ekstra lang tur i da, om det hjelper? Sunt for kropp og sjel! Ja, det skal jeg soren meg gjore. Takk for noen fine ord!! Ble jo helt deprimert...
Gjest Bond Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Tråden ryddet for helsefarlige råd Bond, mod
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Jeg sprakk med en boks B&J iskrem, 4-5 muffinser, halv pakke marshmallows. Ta det med ro og move on. Det er slikt som skjer! 3
juliane Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Neinei, du må jo ikke begynne på nytt - du rykket bare en dag tilbake! (Når det er sagt tror jeg ikke på slankekurer der man ikke kan unne seg et par glass vin en fredagskveld, da er man garantert at man ikke klarer å følge opp over lenger tid) 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Neinei, du må jo ikke begynne på nytt - du rykket bare en dag tilbake! (Når det er sagt tror jeg ikke på slankekurer der man ikke kan unne seg et par glass vin en fredagskveld, da er man garantert at man ikke klarer å følge opp over lenger tid) Takk dere! Dere er gode å ha altså! Jeg er ikke overvektig eller noe, er egentlig ganske slank men har gått litt opp de siste månedene så har ikke trivselvekten min. Skal ned noen kg til sommeren så prøver å leve litt sunt igjen. Drakk veldig mye før jul, så prøver å unngå alkohol nå. Selvfølgelig skal jeg unne meg ett glass vin her og der, men nå skal jeg først ned noen kg så jeg er fit for the summer
Fanta Exotic Skrevet 29. januar 2011 #8 Skrevet 29. januar 2011 Jeg spiser AKKURATT det jeg vil fra morgen til kveld på lørdag, og jeg har gått ned 15 kg.. (Jeg har gjort det hele veien). Så lenge man trener hardt og har et bra kosthold resten av uken, så er det ingenting i veien for å kose seg en dag i uken:) Det er min mening ihvertfall, og det funker jo:) Ihvertfall på meg!
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #9 Skrevet 29. januar 2011 Jeg spiser AKKURATT det jeg vil fra morgen til kveld på lørdag, og jeg har gått ned 15 kg.. (Jeg har gjort det hele veien). Så lenge man trener hardt og har et bra kosthold resten av uken, så er det ingenting i veien for å kose seg en dag i uken:) Det er min mening ihvertfall, og det funker jo:) Ihvertfall på meg! Litt rar at det funker egentlig? For da kan man jo like gjerne dele opp den kvoten (usunne lørdagskvoten) på 7 dager og spise litt hver dag.. Hva er vitsen liksom..
Fanta Exotic Skrevet 29. januar 2011 #10 Skrevet 29. januar 2011 Litt rar at det funker egentlig? For da kan man jo like gjerne dele opp den kvoten (usunne lørdagskvoten) på 7 dager og spise litt hver dag.. Hva er vitsen liksom.. Jeg lærte det av PTn min.. Hun mener kroppen trenger en "sjokkforbrenningsdag" hvis man trener hardt.. Alle hun trente gikk ned i vekt alikevel, en slutta med å gjøre det, og hun slutta å gå ned i vekt.. Det har visst en helt annen effekt enn å dele det ut på dagene. Forresten når jeg sier akkuratt det jeg vil, så mener jeg med måte.. Jeg setter meg ikke ned og stapper i meg flere tusen kcal hver dag. Alt med måte:)
Suzy Skrevet 29. januar 2011 #11 Skrevet 29. januar 2011 Fler som sier det samme her, men jeg gjentar det likevel: Du må ikke begynne på nytt. Dette var bre en liten "bump in the road" og det er bare å fortsette på sporet i morgen
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #12 Skrevet 29. januar 2011 Shit happens. ONLY IF YOU LET IT, CHARLIE.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #13 Skrevet 29. januar 2011 Jeg lærte det av PTn min.. Hun mener kroppen trenger en "sjokkforbrenningsdag" hvis man trener hardt.. Alle hun trente gikk ned i vekt alikevel, en slutta med å gjøre det, og hun slutta å gå ned i vekt.. Det har visst en helt annen effekt enn å dele det ut på dagene. Forresten når jeg sier akkuratt det jeg vil, så mener jeg med måte.. Jeg setter meg ikke ned og stapper i meg flere tusen kcal hver dag. Alt med måte:) Interesant, skal finne ut mer om det
Fanta Exotic Skrevet 29. januar 2011 #14 Skrevet 29. januar 2011 Interesant, skal finne ut mer om det Jeg syns det er veldig deilig, og det er mye lettere å ikke spise noe godteri o.l de andre dagene i uken, fordi jeg tenker "jeg kan jo bare spise det på lørdag!".
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #15 Skrevet 29. januar 2011 Aldri fattet dette med at man skal belønne seg selv hver uke. Hvorfor ikke kutte det ut altogether? Hva er det du har gjort som er så prisverdig, liksom? Gått en uke uten raffinert sukker og e-stoffer?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #16 Skrevet 29. januar 2011 Shit happens!! Viktigste for å klare å leve sunt er å ikke følge et fullstendig naziregime.... Jeg lever super sunt 6 dager i uka...spiser sunt, trener masse. Men lørdager er hellig...da tillater jeg meg treningsfri, vin, sjokolade...(troika..), ost og kjeks på kvelden...,med god samvittighet! Jeg er slank, men vil ikke bli tyngre, og er opptatt av helse og trening:-) Kos deg med vin og ekstra god mat noen ganger, da er det lettere å holde dietten!
Fluffe Skrevet 29. januar 2011 #17 Skrevet 29. januar 2011 Hadde ALDRI klart å gå ned i vekt hvis jeg skulle leve på nazi diet. Hvis jeg ikke får litt sjokolade under mensen,så er det ett helvette å leve rundt meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå