Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe ID sminke på nett? Fant strawberry.net, noen som har erfaring fra dette? Må man betale toll? Er det ekte varer? (Er jo så billig mener jeg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk feelunique.com, kanskje de har der. der får du igjen tollpengene dersom du sender inn kvitteringen.

Skrevet

Vær obs når du kjøper foundation. Noen steder selger de 9 eller 8g mens andre steder selger de 2g som ofte er med i starter kits osv. Så hvis du finner det "kjempebillig" et sted, så kan det være fordi det bare er på 2g.

Strawberrynet har jeg handlet på mange ganger uten noe tull. Har aldri fått falske eller gamle varer. Feelunique føler jeg er hakket mer seriøse, men det er bare en følelse. Kanskje pga webdesignet. eBay tror jeg ikke jeg ville prøvd meg på. Mye falskt ute og går. Med mindre det er fra en etablert selger som mange kan gå god for.

Skrevet

Både feelunique og strawberrynet tilbakebetaler toll/moms. Har bestilt fra begge to mange ganger, og har aldri opplevd noen problemer med noen av dem. Strawberrynet er en del raskere enn feelunique til å sende varene, og alt jeg har bestilt derfra har vært ekte vare ihvertfall. Moms/toll var tilbakebetalt én uke etter at jeg sendte inn skjema og bilde av kvittering.

Skrevet

Heia,bruker det å har bes på Feelunique flere ganger,bes nesten alt jeg trenger der,så sant de har det da.Koster jo under 200 så ingen problem.Er andre sider au til ca kr 150 men da kommer jo frakt itillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...