Gå til innhold

hvis gutten er lavere

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det greit å ha sex med(være kjæreste)med en gutt, hvis han er lavere enn deg???

Videoannonse
Annonse
Gjest Sus Scrofa
Skrevet

Kjæresten min er lavere enn meg, og det går heeelt fint altså :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt! Kjæresten min er lavere enn meg, og vi har da sex! Tidligere hadde jeg liksom bestemt at kjæresten min skulle være høyere enn meg, men så møtte jeg da en som var lavere, men fantastisk, så kan vel ikke la høyden stå i veien for et forhold! Lave mennesker er bra mennesker de også;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er "avhengig" av at kjæresten skal være høyere enn meg, får følelsen av at han kan være stor og sterk og beskytte meg siden han er høyere. Hadde ikke kunnet vært sammen med en som er lavere enn meg.. Synd å si det kanskje men, det er bare sånn jeg er

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt vanskelig med å ha sex med en som er lavere enn meg, men hadde hatt store problemer med å stått ved siden av vedkommende... Var forelsket i en på ungdomsskolen i et par år, og da jeg strakk meg og ble høyere enn han var det ikke aktuelt lengre altså... men DA ble typisk han interessert! :sjenert: Måtte jo sitte ved enhver anledning for det var så ubehagelig, så det funket ikke..

Den mannen jeg har i dag, er akkurat så høy jeg føler han må være, kunne nok med fordel vært litt høyere i forhold til når jeg går på høye sko - men det gjør jeg derfor ikke så ofte.. Og det er verdt mannen!! :rodmer:

Skrevet

er det greit å ha sex med(være kjæreste)med en gutt, hvis han er lavere enn deg???

Blir dere våte i høna av en mann som er mindre enn dere ? Det blir ikke jeg : ) Da må han i såfall klå på meg fysisk .

Mens med en høy kjekk mann , kan jeg bli våt bare av å se på han , evt stå ved siden av : )

Høye menn er bare sexy : )

Skrevet (endret)

Hm. Nå har jeg ikke truffet noen som er lavere enn meg... :sjenert:

Dette er en problemstilling jeg aldri har tenkt på. (Jeg er 1,57 på en god dag...)

Skulle det være tilfellet at jeg traff noen som er lavere enn meg... Usikker på hvordan jeg hadde reagert på høyden. Redd for at jeg hadde foretrukket et manneben som er høyere enn meg. Liker jo tanken på å bli tatt vare på av en bredskuldra, høy mann. :rodmer:

Endret av laperla
Skrevet

Høyde betyr null når man ligger.

Blir dere våte i høna av en mann som er mindre enn dere ? Det blir ikke jeg : ) Da må han i såfall klå på meg fysisk .

Tvangsmessig blotting av psyke: turnoff.

Skrevet

Tvangsmessig blotting av psyke: turnoff.

ikke for meg som er TS :-)

Skrevet

Jeg foretrekker egentlig gutter som er høyere enn meg, men har stort sett falt for dem på samme høyde eller en anelse lavere. Viser bare at det med høyde er noe man vanskelig kan bestemme seg for.

Skrevet (endret)

.

Endret av guttsomeranonym
Skrevet

Det må jo være en individuell sak...

Men sånn generelt så vil jeg tro at det ikke er greit. De fleste av oss ønsker jo en stor staut mann å støtte oss til.

Skrevet

Nei, det burde være dødstraff for sånt!

(tuller)

Skrevet

Det spørs vel hvor høy du er. Eller?

Er du (jenta altså) over 185 cm nå må du nok pent finne deg i at ikke alle er høyere enn deg. Men er du 150 cm så stiller deg seg anderledes.

Gjest Katten.
Skrevet

Feil.

Da jeg er to meter, så er doggystyle rett og slett vanskelig med noen som er under 165 - må senke meg så mye i lårene at jeg mister slagkraft + ikke så behagelig. Da må man ha ei trapp tilgjengelig!

Eksen min var forsåvidt 158 :D

Gjest HunterLady
Skrevet

Nei vettu hva, det er faktisk ulovlig!!! Helt serr lizzm...

Jeg kunne ikke vært sammen med noen som er lavere.

Skrevet

Mens med en høy kjekk mann , kan jeg bli våt bare av å se på han , evt stå ved siden av : )

Høye menn er bare sexy : )

Du er vel antageligvis en mann da? :P

Gjest Delphina
Skrevet

Forloveden er min høyde. Nå er jeg en "høy" frøken også (høyere enn den norske gjennomsnittshøyden for jenter), og han er passe høy. Har sine fordeler også :D

Gjest Ellen, 39
Skrevet

Nei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...