Gå til innhold

Onepiese dress til barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor en kan få tak i onepiece dresser til barn som ikke koster skjorta??? Har 2 små som ønsker seg veeeldig slike, men har kun funnet til 499,- og syntes det er litt i dyreste laget!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvor en kan få tak i onepiece dresser til barn som ikke koster skjorta??? Har 2 små som ønsker seg veeeldig slike, men har kun funnet til 499,- og syntes det er litt i dyreste laget!!

Lag selv! Finn fram sysakene.

Skrevet

Sparkjøp har disse til bare 199 kr pr. stk :)

Skrevet

WOOW eller Cubus?

Skrevet

Bib Bok selger dem til 199 NÅ! på salg! men da må du forte deg!

Skrevet

Onepiece for de yngste er greit. Men om barna er litt større barn så syns jeg onepiece er et innendørsplagg. Er veldig lei av å se 11 åringer løpende rundt i onepiece. Det er ikke søtt.

Skrevet

Akkurat nå er det salg på Cubus på slike dresser( iallefall her ejg bor, på sørlandet) Restsalg. Koster kr 150 ( 300 orginalpris)

Skrevet (endret)

Akkurat nå er det salg på Cubus på slike dresser. Restsalg. Koster kr 150 ( 300 orginalpris)

Endret av Wildrose
Skrevet

Onepiece for de yngste er greit. Men om barna er litt større barn så syns jeg onepiece er et innendørsplagg. Er veldig lei av å se 11 åringer løpende rundt i onepiece. Det er ikke søtt.

Ingen som spurde om HVA VI SYNS om onepiece, hun spurde om HVOR HUN KUNNE KJØPE onepiece!

• Liker 3
Skrevet

Europris selger også ut sine til 99,99,- nå :)

149,- til voksne...kjøpte en i fleece selv for to dager siden, koooser med i daffedressen min inne i drittværet :P

Skrevet

Takk til dere som kom med forslag. Skal sjekke ut de jeg ikke alt har prøvd :)

Skrevet

De selger de og rimelig på sportmann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...