Smilet Skrevet 23. oktober 2003 #1 Skrevet 23. oktober 2003 For min del kunne vi hoppet over hele november Jeg har lister på hva som skal bakes og har store planer om å lage leverpostei i år. Julegavene bare venter på å blir kjøpt. Jeg har pusset vinduer og sølv. Jeg er helt klar for desember. Er det noen som blir med på å hoppe over november?
Arwen Skrevet 23. oktober 2003 #2 Skrevet 23. oktober 2003 Å gud nei.. hvordan skulle det gått med eksamen da :o
jordbær Skrevet 23. oktober 2003 #3 Skrevet 23. oktober 2003 Japp! 70% av mine julegaver er ferdigkjøpte og innpakket! :D
Nøste Skrevet 23. oktober 2003 #4 Skrevet 23. oktober 2003 Nei foraldel ikke har så hvitt begynt har mye å gjøre enda .
April Skrevet 23. oktober 2003 #5 Skrevet 23. oktober 2003 Helt klart....Jeg med!! *gleder seg til jul*
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2003 #6 Skrevet 23. oktober 2003 Å hjelpe meg! Nei, november er jo yndlings-førjuls-lage-kose-månaden!! Eg har også ein del lister klare, og gledar meg til å ta fatt på førebuingane....
Malou Skrevet 23. oktober 2003 #7 Skrevet 23. oktober 2003 Vi kan godt hoppe over november for min del. Ikke fordi jeg nødvendigvis har alt klart til jula, men fordi senhøsten/vinteren blir kortere. Også planlegger jeg jo å ha ferie i jula, det er jo alltid noe å glede seg til. Jennifer
Gjest Zalomine Skrevet 23. oktober 2003 #8 Skrevet 23. oktober 2003 Nja, synes vi allerede har hoppet over oktober jeg (gått sabla fort i alle fall...), så for min del kan vi godt beholde november.... Dessuten skal vi på "ferie" (dvs, ei helg, ikke langhelg engang) til min samboers familie i slutten av november. Vi har ikke hatt så mye som en dag ferie siden påske, så dette ser vi frem til. Og jeg trenger alle arbeidsdagene i november til å opparbeide plusstid som jeg kan bruke til å avspassere så jeg får juleferie. Min "dom" er derfor: Neitakk, ikke hopp over november. Men jeg gleder meg til jul
Arwen Skrevet 23. oktober 2003 #9 Skrevet 23. oktober 2003 Nja, synes vi allerede har hoppet over oktober jeg (gått sabla fort i alle fall...), så for min del kan vi godt beholde november....
Agnete Skrevet 23. oktober 2003 #10 Skrevet 23. oktober 2003 Er det noen som blir med på å hoppe over november? Nei! *protesthyl*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå