Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del kunne vi hoppet over hele november :)

Jeg har lister på hva som skal bakes og har store planer om å lage leverpostei i år. Julegavene bare venter på å blir kjøpt. Jeg har pusset vinduer og sølv. Jeg er helt klar for desember.

Er det noen som blir med på å hoppe over november?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gud nei.. hvordan skulle det gått med eksamen da :o :ler:

Skrevet

Japp! 70% av mine julegaver er ferdigkjøpte og innpakket! :D

Skrevet

Nei foraldel ikke har så hvitt begynt har mye å gjøre enda . :)

Skrevet

Helt klart....Jeg med!!

*gleder seg til jul* :nisse::nisse:

Skrevet

Å hjelpe meg! Nei, november er jo yndlings-førjuls-lage-kose-månaden!! :) Eg har også ein del lister klare, og gledar meg til å ta fatt på førebuingane....

Skrevet

Vi kan godt hoppe over november for min del. Ikke fordi jeg nødvendigvis har alt klart til jula, men fordi senhøsten/vinteren blir kortere. :) Også planlegger jeg jo å ha ferie i jula, det er jo alltid noe å glede seg til.

Jennifer

Gjest Zalomine
Skrevet

Nja, synes vi allerede har hoppet over oktober jeg (gått sabla fort i alle fall...), så for min del kan vi godt beholde november.... Dessuten skal vi på "ferie" (dvs, ei helg, ikke langhelg engang) til min samboers familie i slutten av november. Vi har ikke hatt så mye som en dag ferie siden påske, så dette ser vi frem til. Og jeg trenger alle arbeidsdagene i november til å opparbeide plusstid som jeg kan bruke til å avspassere så jeg får juleferie.

Min "dom" er derfor: Neitakk, ikke hopp over november.

Men jeg gleder meg til jul :nisse:

Skrevet
Nja, synes vi allerede har hoppet over oktober jeg (gått sabla fort i alle fall...), så for min del kan vi godt beholde november....

:Nikke:

Skrevet
Er det noen som blir med på å hoppe over november?

Nei! *protesthyl*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...