kvinnerkvinner Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Det florerer jo med sider man kan registrere seg på for tiden. Hvilken er den beste for en voksen dame på over 40? Når man ønsker å finne noen som vil satse seriøst? Da regner jeg med at det lønner seg med en betalingsside, men noen som vil anbefale en side foran en annen?
Gjest brutal_mann Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Jeg vil ikke anbefale noen, men fraråder Be2 og C-Date. Den første minner mer om svindel, mens den andre er kun for promiskuøse mennesker.
kvinnerkvinner Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 Jeg vil ikke anbefale noen, men fraråder Be2 og C-Date. Den første minner mer om svindel, mens den andre er kun for promiskuøse mennesker. Takker
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 møteplassen syns jeg virker ok, sukker liker jeg ikke så godt. Hilsen Kvinne, 38
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Jeg møtte han som jeg nå skal gifte meg med på møteplassen. Synes det var et bra nettsted. Lykke til! :-) Lykkelig kvinne 38 år
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Jeg er i aldersgruppen din. Ville ha testet ut møteplassen og match.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå