AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Viss du er blant de som blir kjempehissige og overgitt over "kan jeg være gravid"-innlegg, så hopp videre!! Fakta: 31. des: siste pille 5.jan: pillemens 23.jan: ganske stor slimklump med pittelitt blod i (beklager detaljene!) Mellom 31.des og 5.jan hadde vi sex to ganger med utløsning inni. Etter mens var slutt rundt 11.jan har vi hatt sex 2-3 ganger der han har hoppa av i svingen. Hvordan er egentlig oddsa for graviditet? Jeg er ekstremt tett i nesa (uten å være syk ellers), og luktesansen min er på styr. Utenom det har jeg absolutt ingen symtom. Alt er som normalt, utenom at mensen ikke er på plass enda. Vet jo at det kan ta laaaangt tid. Er bare det at jeg har slutta på pillene før, og da har syklusen vært i rute igjen med en gang. Dvs: Jeg har fått vanlig mens 3-4 uker etter pilleslutt. Har en gammel CB-test liggende (øhh, utgått for 1 år siden!), og lurer på å bruke den i morgen. Men kanskje dumt, siden den er så gammel... Så, kjære spåkoner: Noen synspunkter?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Åååh, søren og! Jeg stolte liksom på deg her TS
Gjest Ruccola Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 bruk den gamle testen i morgen tidlig du, og så kjøper du en ny en til senere
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Jeg var tett i nesa gjennom hele svangerskapet, så det kan være et symptom.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Ikke gravid, sa testen! Så da får jeg bare tvinne tomlene, og vente på at mensen dukker opp TS
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #8 Skrevet 29. januar 2011 Sjansene er jo ikke så veldig gode da. Men man vet jo aldri. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 Sjansene er jo ikke så veldig gode da. Men man vet jo aldri. Lykke til! Prøver ikke å bli gravid, så det er positivt at testen er negativ Har bare vært litt uforsiktige i det siste, så nå er det frem med dongen!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Mensen har fortsatt ikke kommet.... Vet jo at det for mange tar tid at syklusen kommer tilbake, men jeg har vært så regelmessig før at jeg bare rekna med det ble sånn denne gansken også Går jo stadig og "bekymrer" meg for graviditet da... Til tross for negativ test forrige lørdag er jeg for eksempel usikker på om jeg tør drikke rødvin i helga... TS
Gjest Ruccola Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Når skulle mensen ha vert der da? Var det den utgåtte testen du tok, eller kjøpte du en ny en?
Gjest Ruccola Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 jeg ventet forøvrig 33 dager fra pilleslutt til mensen kom, og da hadde jeg eggløsning innimellom (testet )
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #13 Skrevet 4. februar 2011 Takk for svar igjen, Ruccola Jeg hadde trodd at mensen skulle komme 28.januar, siden de andre gangene jeg har sluttet på prevensjon har mensen kommet presis 28 dager etter pilleslutt. Så, da er jeg 1 uke på "overtid". Det er nok bare syklusen som tuller med meg, for det er jo helt vanlig å vente leeenge på mensen etter pilleslutt. Tok forresten den utgåtte testen. Burde kanskje prøve en skikkelig test nå, bare for å være helt sikker? Jeg får uansett ikke gjort det før i morgen, og da er det jo en uke siden jeg tok testen.
Gjest Ruccola Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 Tror nok jeg hadde testet med en ny test da ja, ihvertfall om du skal drikke i helgen
Nuith Skrevet 4. februar 2011 #15 Skrevet 4. februar 2011 dersom du kommer til å beholde hvis det viser seg at uhellet er inne, så dropper du alkoholen, iallefall. Sjansen for at du er gravid er kanskje ikke så stor, men den er absolutt tilstede
Gjest Emo Fisk Skrevet 4. februar 2011 #16 Skrevet 4. februar 2011 Det er ganske vanlig at syklusen blir litt merkelig etter pilleslutt. Siden du har tatt en test, så ville jeg slutta å bekymre meg. Sjansen for at det skal ha klaffet med en "hoppe av i svingen" rett etter mensen er ikke særlig stor.
Gjest Ruccola Skrevet 4. februar 2011 #17 Skrevet 4. februar 2011 Det er ganske vanlig at syklusen blir litt merkelig etter pilleslutt. Siden du har tatt en test, så ville jeg slutta å bekymre meg. Sjansen for at det skal ha klaffet med en "hoppe av i svingen" rett etter mensen er ikke særlig stor. Testen hun tok var gått ut på dato for ett år siden Derfor er hun usikker
Gjest Emo Fisk Skrevet 5. februar 2011 #18 Skrevet 5. februar 2011 Ja, men det skal en del til for at tester blir dårlige. De må ha en utløpsdato for å kunne selges, men den betyr ikke så veldig mye. Og sjansen for å bli gravid rett etter en normal menstruasjon er minimal.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #19 Skrevet 5. februar 2011 Mensen kom idag!! Så da slapp jeg graviditetstest, og kan drikke med god samvittighet ikveld! Vil bare takke dere som svarte på denne tråden! Vet at det er mange mange som irriterer seg grenseløst over at sånne tråder dukker opp hele tiden, men det er viktig å huske at for akkurat den som skrive så betyr det mye med svar. Jeg ble kjempeglad for at dere svarte hvertfall. Takk takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå