Gå til innhold

Nokia N8, HTC Desire eller en eller annen Samsung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe iPhone 4, men har av flere grunner ombestemt meg og tenker å kjøpe en av overnevnte. Jeg er ingen tekno-geek, spiller aldri spill, men bruker telefonen til å ringe, sende meldinger, høre på musikk, surfe litt på nett, ta bilder og film (mye av sønnen vår :)

Har noen erfaringer å dele?

Synes det virker fristende å kjøpe Nokia N8 pga det bra kameraet, ekte blitz og video i full HD.

Men jeg er ikke vant til touchscreen (ja - jeg har vært veldig gammeldags her... alltid likt å kneppe i vei på vanlige taster), så jeg lurer også på: Hvem er best å sende meldinger på? Og er menyene enkle å navigere i?

Og - hvilken Samsung bør jeg evt gå for? Husker ikke nå hvem jeg ble anbefalt. Kanskje noen har tips?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nokia nekter å kaste Symbian på sjøen, men hvis du ikke bryr deg om apps (inkl. spill) eller ser de helt store fordelene med Android, så er sikkert N8 et helt greit valg. HTC Desire er naturligvis en bedre telefon alt i alt, men der når ikke kameraet helt opp til N8 som har et ganske bra mobilkamera.

Har ikke prøvd meg på Samsung Galaxy S som er toppmodellen til Samsung, men på papiret er det en ganske bra telefon. Samsung har egentlig ikke flere enn denne ene modellen å by på i dette segmentet.

Jeg har selv en HTC Desire og er veldig godt fornøyd med den. Den er rask, har god skjerm, er god å skrive på og har langt større personlige tilpasningsmuligheter enn telefonene til Nokia og Apple.

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe iPhone 4, men har av flere grunner ombestemt meg og tenker å kjøpe en av overnevnte. Jeg er ingen tekno-geek, spiller aldri spill, men bruker telefonen til å ringe, sende meldinger, høre på musikk, surfe litt på nett, ta bilder og film (mye av sønnen vår :)

Har noen erfaringer å dele?

Synes det virker fristende å kjøpe Nokia N8 pga det bra kameraet, ekte blitz og video i full HD.

Men jeg er ikke vant til touchscreen (ja - jeg har vært veldig gammeldags her... alltid likt å kneppe i vei på vanlige taster), så jeg lurer også på: Hvem er best å sende meldinger på? Og er menyene enkle å navigere i?

Og - hvilken Samsung bør jeg evt gå for? Husker ikke nå hvem jeg ble anbefalt. Kanskje noen har tips?

På forhånd takk :)

Akkurat når det gjelder enkel meny og navigering, er det vel gå som slår iphone.

På de andre tingene du nevner er derimot mange like gode og sikkert bedre. Feks Samsung galaxy s er en super telefon som får meget gode tester. Tele2.no har den også på tilbud - et meget bra et faktisk.

HTC har mye rart, men Desire HD har kommet svært bra ut i tester og rimelig greit undersøkelser på kundetilfredshet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...