sophiaM Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Hadde vært fint å høre om noen har erfaringer med det? Har lest litt om at det skal være bra for huden i diverse kremer osv. For eksempel på levlogisk.no
Havtorn Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Foretrekker jojobaolje der altså. Bruker sheasmør på hender og føtter, men det blir litt for mektig for resten av kroppen, så der må det jojoba til. Og kakaosmør på magen for å mykne huden der.
sophiaM Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 Jeg brukte jojobaolje fra Desert Essence om våren/sommeren i fjor, men merket ikke noe wow-effekt. Jeg merket hvertfall ingen spesiell bedring (eller forverring). Har faktisk litt igjen av flasken, kanskje jeg skal gi den en siste sjanse bare for å ha brukt den opp
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Hadde vært fint å høre om noen har erfaringer med det? Har lest litt om at det skal være bra for huden i diverse kremer osv. For eksempel på levlogisk.no Ingen fare å bruke det på fet og uren hud, da det tilfører huden fuktighet og ikke fett
pittie Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 (endret) Jeg er stor fan av sheabutter. Eneste negative er at den kan være litt hard å få utover huden, men tilsett litt olje( r) også har du et produkt med sammenlignbar konsistens som Decleors balmer (som også inneholder sheabutter). Hvis ikke må du bruke endel tid på å varme den opp mellom hendene. Jeg får lett kviser av produkter, og merker ikke noe til nye kviser. Jeg bruker den kun om natten, og våkner med jevn og hydrert hud. Om dagen kan den bli ganske fet i T-sonen for min del. Endret 28. januar 2011 av pittie
miipmiip Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Ingen fare å bruke det på fet og uren hud, da det tilfører huden fuktighet og ikke fett Sheasmør gir fuktighet i form av fett og ikke fukt. Det er i utgangspunktet for tørr hud. Den legger seg også som et beskyttende lag på huden og har litt solfaktor(naturlig) i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå