Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå kommer kanskje et dumt spørsmål

:roll: -egentlig er d jo mange av dem.. så jeg skiller meg vel ikke ut... :ler:

Er det noen av dere som er kjendiser?

-Og er du omtalt i formumet? Hva syns du om å lese det andre skriver om deg?

eh..ja det var bare det jeg lurte på :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, foreløpig er autografen min gratis...

:ler:

Gjest Shivani
Skrevet

Nei, heldigvis.

Men det er rart å se personer av det ganske så berømte slaget bli omtalt her inne som objektet for noens fantasier, når objektet deres engang har slått ALLE kluter til for å sjekke meg opp, og jeg syns denne personen er en klyse

Gjest Anonymous
Skrevet
Men det er rart å se personer av det ganske så berømte slaget bli omtalt her inne som objektet for noens fantasier' date=' når objektet deres engang har slått ALLE kluter til for å sjekke meg opp, og jeg syns denne personen er en klyse [/quote']

Ja, men jeg har jo tatt selvkritikk...

:ler:

Skrevet

Hvordan definerer du kjendis? Må man frekventere Se & Hør jevnlig, eller er det nok å ha skrevet en autograf eller to? :roll:

Skrevet

Har tenkt litt på dette her med kjendiser…Reflektert en smule for å si det sånn…og har funnet ut at det er overveiende sannsynlig at vi til daglig omgås Mette-Marit her på KG!!

Resonnementet er som følger:

Tenk deg at du har giftet deg med Norges Kronprins og fått forandret hele livet ditt.

Det er trolig at flesteparten av dine vennskap blir påvirket av dette, du har liten eller ingen mulighet til å omgås mennesker på en ”normal” måte, alt du sier vil bli veid og målt i det offentlige lys.

Så hva gjør du?? :idesmil:

Du benytter deg selvfølgelig av internett!! Finner deg et ok diskusjonsforum hvor du kan lufte dine meninger og ”være deg selv” uten at noen bryr seg om det….. :briller:

SÅ HVOR ER DU METTE-MARIT???? :o :o

Skrevet

Kjendis? Jeg? Teller det at jeg en gang har vært i massasjeteltet til Geir Moen? Mens han ble massert?

Kanskje ikke...så da er jeg vel ingen kjendis jeg heller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis jeg var en kjendis...

Ville jeg da fortalt det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke jeg, men jeg har en bror som var kjendis på 80 tallet.

Skrevet

Nei.

Men var statist i en heller laber film med en kjendis da jeg var 6 år.

Om det teller :ler:

Gjest Labello
Skrevet

-Nei

Hvis jeg hadde vært kjendis kan det tenkes at jeg hadde vært litt nyskjerrig på hva folk mente om meg. Og da er jo internett en ypperlig mulighet til å være anonym.

SÅ HVOR ER DU METTE-MARIT???? [/quote
Skrevet

Kjendis-statusen er rimelig begrenset, ja!

Og godt er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...