andrea90 Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Hei'a Jeg og to venninner sitter her å ser å snakker om det å vise seg fram. Vi har sett på flere slike sider som viser filmer av personer som har lagt seg ut. Det er jo så MANGE forskjellige jenter og gutter som viser seg fram. Og nesten alle så en ser fjeset og hvem de er. Det må jo være tusener som har gjort det. De onanerer, puler og alt på cam. Er dette så normalt nå at dette på en måte ikke blir noe galt, eller? De vil jo være for alles blikk for all tid. Alle kan jo finne kjente som gjør alt mulig. Familie, foreldre og deres barn kan jo finne sin datter, mamma, bestemor med en dildo i seg. 'Blir det slik at' se hvor pen og sexy jeg var da jeg var 19 år.?? Jeg pulte og onanerte så andre kunne se og nyte det. Og svaret vil bli. <Kult, du var deilig og sexy mamma> ??? Hilsen, tre lurende... :-)
Gjest Katten. Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Det er veldig utbredt, og ikke meg i mot - da mange av jentene gjør slikt til meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå