Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe et lite billig fryseskap med 4 skuffer, til rundt 2-2500 kr.

Har valget mellom merkene Candy, Upo og Matsui...

Har du et slikt lite fryseskap som du er fornøyd med/har erfaringer med?

Vet ikke hvilke merker som er bra i denne prisklassen...

Vet bare at jeg vil ha et med 4 skuffer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du har plass til en fryseboks vil jeg heller anbefale deg det. Vi har kjøleskap med et rom over + fryseskap med 4 skuffer. Etter tilbud og harryhandlig er så fult at døra må få fart for å lukkes :)

Skrevet (endret)

Dersom du har plass til en fryseboks vil jeg heller anbefale deg det. Vi har kjøleskap med et rom over + fryseskap med 4 skuffer. Etter tilbud og harryhandlig er så fult at døra må få fart for å lukkes :)

:fnise: Takk for svar. Hadde jeg hatt plass til noe større, hade jeg gått for dét, men jeg har kjøkken, stue og soverom på 18 kvadrat, så hadde jeg skaffet meg dypfryser, måtte jeg ha lagt meg i den om natten for å få plass til den :fnise:

Jeg kan dessverre ikke bytte ut det kjøleskapet uten fryser som er der heller, fordi det er bygget inn i benkeløsningen...

Endret av inga:)
Skrevet

:fnise: Takk for svar. Hadde jeg hatt plass til noe større, hade jeg gått for dét, men jeg har kjøkken, stue og soverom på 18 kvadrat, så hadde jeg skaffet meg dypfryser, måtte jeg ha lagt meg i den om natten for å få plass til den :fnise:

Jeg kan dessverre ikke bytte ut det kjøleskapet uten fryser som er der heller, fordi det er bygget inn i benkeløsningen...

Haha, samme som meg med andre ord. Du får heller gjøre som oss å ha ett skap ved siden av å sove varmt :)

Skrevet

Haha, samme som meg med andre ord. Du får heller gjøre som oss å ha ett skap ved siden av å sove varmt :)

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...