TessaRosa Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Vet noen om hvordan jeg kan få personlige bilder over på tekstil? Er det mulig å få kjøpt noe jeg kan bruke i min egen printer eller må jeg kontakte et firma? Kan noen svare meg på hvor jeg eventuellt får kjøpt slike ting?
Henkie Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Vet noen om hvordan jeg kan få personlige bilder over på tekstil? Er det mulig å få kjøpt noe jeg kan bruke i min egen printer eller må jeg kontakte et firma? Kan noen svare meg på hvor jeg eventuellt får kjøpt slike ting? Skal det over på dine egne tekstiler? Hvis du bare skal ha et bilde trykket på en tskjorte, kan du jo bare gå til vistaprint.no
Fluffe Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Jeg bestilte spesial ark via nette som jeg bare strøyk på klær
TessaRosa Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2011 Jeg skal ha det over på egene tekstiler. Har du en nettadresse mirandaa?
Fluffe Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Jeg skal ha det over på egene tekstiler. Har du en nettadresse mirandaa? Skal ta en dukkert i papirhaugen min. Kjøpte det til tg 2009.. ett minutt
Fluffe Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 (endret) Helt utrolig... Jeg fant arket. haha Siden er http://blekkskriveren.no/ Ligger under overføring Endret 28. januar 2011 av mirandaa
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #8 Skrevet 29. januar 2011 eller så kan du kjøpe det på clas: Min lenke husk at du må kjøpe ulikt papir, alt etter om du skal stryke det på mørkt eller lyst tekstil
TessaRosa Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2011 Kjempeflott - dette var god hjelp! Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå