Gjest Emera Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Jeg så på bildene over artikkelen "Tantete skjørtelengde" nå i dag. Uff, må jeg si. For noen sekker! Kan ikke se for meg at jeg kommer til å gå i noe sånt. Hva synes dere?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 synes det er superfint, jeg. selv går jeg sjelden i lange skjørt, fordi jeg synes det ser ut som jeg får stubbete førtter. slanke jenter i høyhælte sko pluss "tantete" skjørt synes jeg er fint. men det må nesten kombineres med noe tøft for at det ikke skal se læstadiansk ut.
Sunniva81 Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Enig. Jeg liker heller ikke den lengden på skjørt.
Cordelia Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Hadde ikke passet på meg ihvertfall. Synes det var kult sist gang det var på moten(eller har det vært på moten siden da?hm), men har vel vokst det av meg nå. Foretrekker sånne skjørt å være rett over eller under kneet i tilfelle.
antibac Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Maxikjoler kan være utrolig kult, men da skal du ha en ganske kul stil og en kropp som passer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå