Gå til innhold

Redd for å ta bakveien ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kunne ALDRI tenkt meg å gi en mann lov å penetrere meg bak i analen ...fy og fy . Hva slags glede er det for meg - INGENTING tenker jeg ? Nekter å tro at det kan være noe godt , desverre . Blir derfor nesten irritert av å lese oppfordringen om å prøve analsex ...i en KG artikkel . Dette kan gjøre at menn utsetter kvinner for PRESS til å prøve analsex. Og menn tror kvinner bør akseptere dette som noe vanlig og normalt .

I mange kvinners øyne er det ikke det . Bare ekkelt og sansynligvis veldig vondt .

Og at de sier i artikkelen at analsex kan gi gleder vaginal penetrering ikke kan gi ..fy fan for noe bullshit å lese .Det tror jeg IKKE PÅ.

Vaginal sex er best og DEILIGST . Rumpehullet kan ALDRI bli noen erstatning desverre for en velfungerende , stram og følsom vagina ....som i tillegg kan gi multiorgasmer vaginalt + g-punktsorgasmer . Følsomheten i vagina kan ALDRI sammenlignes med analen . Som er LITE FØLSOM i forhold til sjeden .

( Med mindre man er fysisk ØDELAGT NEDENTIL DA ...sa snakker man om det heller . For disse kan kanskje R-hullet være en erstatning for en " ødelagt og vid " vagina .

Hvor ER G- punktet i analen hos kvinner ? Tror ikke det existerer engang ...Så kan ikke skjønne at det kan gi noen nytelse ?

Men til gjengjjeld vet man at menn har følsomme områder der bak . Er vell heller menn som bør bli RÆVPULT , og ikke kvinner ????

SÅ HELE ARTIKKELEN ER BULLSHIT MENER JEG . OG FOLK BØR TA DEN MED EN KLYPE SALT OG IKKE TRO SÅ MYE PÅ DEN .

LATTERLIG ARTIKKEL : )

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner har tre hull. De er alle til for å brukes.

• Liker 9
Skrevet

ass er best ferdig med det

Skrevet

Ræv puling av kvinner er på grensen til sexuell utnytting og sexuelt missbruk av kvinnens kropp mener jeg . Ettersom det er liten sansynlighet for at kvinnen føler annet enn smerter eller press fra mannen , om å gå med på å prøve dette.

Penetrering bak - er også SKADELIG for ringmuskelen bak , derfor kan dette også være helse skadelig for kvinnen !

Å få en diger pikk opp i dær ... fy fan så lævlig . Ville heller skutt meg selv - enn å la meg tvinge til å bli rævpult av typen ( for å tilfredsstille han ) Hvis han syntes musa var blitt vid og kjedelig ( synd for han ) Men ræv pule meg - det kan han bare glemme ! . Ærlig talt : )

Mener det er ren sexuell PERVERS utnytting av kvinner . Og lite gledelig for kvinnen .

• Liker 6
Skrevet

ww: hvor har du fått det fra at kvinnen skal nyte?

• Liker 4
Skrevet

et hull er et hull selv om det sitter på ryggen av en rumensk tigger

• Liker 2
Skrevet

Ræv puling av kvinner er på grensen til sexuell utnytting og sexuelt missbruk av kvinnens kropp mener jeg . Ettersom det er liten sansynlighet for at kvinnen føler annet enn smerter eller press fra mannen , om å gå med på å prøve dette.

Penetrering bak - er også SKADELIG for ringmuskelen bak , derfor kan dette også være helse skadelig for kvinnen !

Å få en diger pikk opp i dær ... fy fan så lævlig . Ville heller skutt meg selv - enn å la meg tvinge til å bli rævpult av typen ( for å tilfredsstille han ) Hvis han syntes musa var blitt vid og kjedelig ( synd for han ) Men ræv pule meg - det kan han bare glemme ! . Ærlig talt : )

Mener det er ren sexuell PERVERS utnytting av kvinner . Og lite gledelig for kvinnen .

Du, med din uutømmelige visdom, kan da kanskje forklare hvorfor jeg onanerer med en dildo bak, uten noen sinne hatt en kjæreste som har ønsket analsex?

• Liker 8
Skrevet

riktig kvinnen skal ikke nyte hun/ den skal nytes

Skrevet

Du, med din uutømmelige visdom, kan da kanskje forklare hvorfor jeg onanerer med en dildo bak, uten noen sinne hatt en kjæreste som har ønsket analsex?

...fordi du har blitt ett offer for menns utnyttende og objektiviserende fremstilling av kvinner, vel! Du har blitt lurt til å tro det! Du opplever SEXUELT press i ditt EGET hjem, når du er helt ALENE! :haar:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er helt greit at du ikke liker analsex, ingen skal tvinge deg til å bli med det heller. Men det vil ikke si at din fasit gjelder for alle kvinner. Du som påstår at du har g-punkt i munnen, er det så utrolig usannsynlig at andre kvinner kan nyte analsex?

Jeg har aldri blitt tvunget eller presset til analsex, men jeg har gjevnlig med kjæresten min likevel, av egen fri vilje, fordi jeg liker det. Det er langt ifra smertefult, bare deilig. Hva er det som er seksuelt misbruk med det? Eller utnytting? Vi gjør noe sammen, som begge liker. Og nei, det er ikke fordi han ikke er fornøyd med musa mi ;)

Jeg synes det var en grei artikkel, med nyttig informasjon til de som kanskje er nysgjerrige på å prøve.

• Liker 8
Skrevet

...fordi du har blitt ett offer for menns utnyttende og objektiviserende fremstilling av kvinner, vel! Du har blitt lurt til å tro det! Du opplever SEXUELT press i ditt EGET hjem, når du er helt ALENE! :haar:

Åja. Så mengder av nerveender har ingenting å si? Og hvordan er presset til å ikke gjøre noe mindre ille enn presset til å gjøre noe?

Skrevet

Anatomisk sett er jo kvinnens kropp skapt for å gi henne sinnsykt mye nytelse . eks multiorgasmer som er medfødt egenskap hos kvinner flest . Men ikke på menn i like stor grad . Så biologisk - er vi laget for å få nytelse , helt klart !

Menn er skapt for å gi kvinnen nytelse : ) Han får lov å nyte litt han også og kroppen hennes - men hans innstilling er å TILFREDSSTILLE HENNE ! Forde han vil føle seg flau og mindreverdig som mann og elsker - hvis han feiler og ikke klarer det : ) Mannens eget EGO og selvtillitt vokser jo mange hakk oppover , når han er flink gutt og gir henne masse orgasmer : ) Etter hva jeg har personlig erfart ...he he

Slik har jeg lært det i hvertfall .

PS! Du er sikkert en elendig elsker ? Stakkars dama de , hvorfor tror du hun orker å ligge med deg ? Kunn for å bli forsørget eller ?

Skrevet

Trodde jeg aldri skulle si dette, men jeg er enig med womenwomen.

Prøvd det en gang, aldri mer. Klarer ikke beskrive det med ord.

Men om enkelte digger det; enjoy yourselves.

Skrevet

Det er helt greit at du ikke liker analsex, ingen skal tvinge deg til å bli med det heller. Men det vil ikke si at din fasit gjelder for alle kvinner. Du som påstår at du har g-punkt i munnen, er det så utrolig usannsynlig at andre kvinner kan nyte analsex?

Jeg har aldri blitt tvunget eller presset til analsex, men jeg har gjevnlig med kjæresten min likevel, av egen fri vilje, fordi jeg liker det. Det er langt ifra smertefult, bare deilig. Hva er det som er seksuelt misbruk med det? Eller utnytting? Vi gjør noe sammen, som begge liker. Og nei, det er ikke fordi han ikke er fornøyd med musa mi ;)

Jeg synes det var en grei artikkel, med nyttig informasjon til de som kanskje er nysgjerrige på å prøve.

Ja - jeg har g-punkt i munnen . Men det er nok mest psykisk tror jeg ...he he Tror det blir vanskelig å bevise det rent biologisk , at jeg føler at jeg har g-punkt også i munnen .

Men bak - nei .... umulig .

Skrevet

Frem med stumpen gutt. Og dra frem en boks vaselin i samme slengen. Hull er hull og det skal brukes!!

Skrevet

Frem med stumpen gutt. Og dra frem en boks vaselin i samme slengen. Hull er hull og det skal brukes!!

Menn er noe annet. Menn er til for å knulle.

Skrevet

Alle menn ELSKER å få en liten finger inn bak ...gjerne mens man suger eller runker dem . Da storkoser menn seg ...he he

Alle menn drømmer om dette , men våger ikke si noe til dama om det ...før hun tester dem litt .. og utsetter dem for litt press kanskje , til å overgi seg ...he he

Sant hva ? Jeg KJENNER menn veldig godt : ) Prøv ikke å nekt for dette : )

• Liker 1
Skrevet

Alle menn ELSKER å få en liten finger inn bak ...gjerne mens man suger eller runker dem . Da storkoser menn seg ...he he

Alle menn drømmer om dette , men våger ikke si noe til dama om det ...før hun tester dem litt .. og utsetter dem for litt press kanskje , til å overgi seg ...he he

Sant hva ? Jeg KJENNER menn veldig godt : ) Prøv ikke å nekt for dette : )

Hvis du kjenner menn godt så vet du at menn er skapt for å gi og kvinnen for å ta i mot.

Kvinnen har tre hull, de er til for å brukes.

Skrevet

Likevel har dere altså prostata i rumpen, til motsetning fra kvinner, så dere har en langt bedre forutsetning enn oss for å nyte analsex.

Jeg tviler meget, meget, MEGET sterkt på at du får noen damer med den holdningen, for noe mer mannsjåvinistisk(alternativt trollete)skal man lete lenge efter.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kunne ALDRI tenkt meg å gi en mann lov å penetrere meg bak i analen ...fy og fy . Hva slags glede er det for meg - INGENTING tenker jeg ? Nekter å tro at det kan være noe godt , desverre . Blir derfor nesten irritert av å lese oppfordringen om å prøve analsex ...i en KG artikkel . Dette kan gjøre at menn utsetter kvinner for PRESS til å prøve analsex. Og menn tror kvinner bør akseptere dette som noe vanlig og normalt .

I mange kvinners øyne er det ikke det . Bare ekkelt og sansynligvis veldig vondt .

Og at de sier i artikkelen at analsex kan gi gleder vaginal penetrering ikke kan gi ..fy fan for noe bullshit å lese .Det tror jeg IKKE PÅ.

Vaginal sex er best og DEILIGST . Rumpehullet kan ALDRI bli noen erstatning desverre for en velfungerende , stram og følsom vagina ....som i tillegg kan gi multiorgasmer vaginalt + g-punktsorgasmer . Følsomheten i vagina kan ALDRI sammenlignes med analen . Som er LITE FØLSOM i forhold til sjeden .

( Med mindre man er fysisk ØDELAGT NEDENTIL DA ...sa snakker man om det heller . For disse kan kanskje R-hullet være en erstatning for en " ødelagt og vid " vagina .

Hvor ER G- punktet i analen hos kvinner ? Tror ikke det existerer engang ...Så kan ikke skjønne at det kan gi noen nytelse ?

Men til gjengjjeld vet man at menn har følsomme områder der bak . Er vell heller menn som bør bli RÆVPULT , og ikke kvinner ????

SÅ HELE ARTIKKELEN ER BULLSHIT MENER JEG . OG FOLK BØR TA DEN MED EN KLYPE SALT OG IKKE TRO SÅ MYE PÅ DEN .

LATTERLIG ARTIKKEL : )

Kan du ikke bare nøye deg med å avstå fra analsex selv? Tror du virkelig kvinner lyver når de sier de har glede av dette? :gjeiper: Du minner litt om en som en gang prøvde å røyke og aldri mer (utvilsomt lurt for helsen), men som nekter å tro at røykere opplever noe annet enn det ubehaget man selv opplevde denne ene gangen. Det er ganske normalt å føle både litt smerte og ubehag første gang, det er først med godt med smøring og etter at man har lært seg å slappe av at dette virkelig føles godt. Det har du ikke til hensikt å oppleve, greit nok, men hvorfor vil du ikke høre snakk om at andre kvinner nyter dette?

Endret av Cuckold
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...