Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I dag tidlig hadde jeg hatt dama på besøk som hadde overnattet, vi bor ikke sammen. Når jeg sto opp i dag tidlig hadde hun gått i dusjen. Døren inn til dusjen er det ganske lett å høre lyder gjennom. Jeg hørte at det spraket godt et par ganger og lurer på om dette er normal kvinnelig atferd? (Ble litt satt ut, skal jeg bare la det gå da det kanskje er normal oppførsel? eller er det uakseptabelt?) Hun fiser aldri ellers da kanskje derfor jeg ble overraska

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner har normal tarmfunksjon, ja. Fis kan forekomme.

• Liker 19
Skrevet

Herregud. Vi fiser minst like mye som dere menn.

• Liker 9
Skrevet

Jenter fiser jo aldri, så dette virker jo kjemperart! Det kvinnelige kjønn har jo aldri noe gass i tarmene som må ut.

• Liker 22
Skrevet

Er det fiseforbud i dusjen din?

Damer både kan og må fise noen ganger i løpet av en dag.

• Liker 1
Gjest Tåkelura
Skrevet

Sambo bruker å slippe et par tåkelurer i dusjen. Da roper jeg : JA??Ropte du?

• Liker 8
Skrevet

Klart hun ikke fiser til vanlig. Hun sparer sikkert til hun kommer ut i dusjen. Akkustikken er vanligvis mye bedre der. Noen synger tilogmed i dusjen.

• Liker 9
Skrevet

Grattis. Var en gang morra mi slapp en pyssshhhh-fis i bilen. Den stinka.

Skrevet

:ler:

• Liker 2
Gjest tåkelura
Skrevet

Urk. Ikke spess delikat å sitte i en bil å inhalere gass som har vært i tarmen til mora di. Tenk på alle de små æsja-partiklene du innhalerte da.

:klemmer:

Skrevet

Fiser dama di? Er du sikker på at hun er dame? Kanskje en mann utkledd som ei dame? :O Må være noe sånt, for vi damer, vi fiser ALDRI! Utrolig merkelig at hun feis, kanskje ta henne med til legen? Kan jo være lurt å undersøke hva som er feil med henne.

• Liker 3
Gjest Giddamaja
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ

Hva slags mennesker er det egentlig som henger her :gjeiper:

Klarer ikke å se dere for meg i det virkelige liv i det hele tatt! Helt sjukt, jo :fnise:

Voks opp :sjenert: Lav standard her, tror jeg. Få dere litt livserfaring, småtroll;)

• Liker 4
Skrevet

Er det fiseforbud i dusjen din?

Damer både kan og må fise noen ganger i løpet av en dag.

Nei da hun er så slikkelig ellers derfor kunne jeg ikke se for meg det.

Ble bare så overrasket aldri hørt det før, så måtte høre her da hvordan jeg skal forholde meg til det.

Hun visste nok ikke at jeg hadde stått opp.

Gjest kvakkkvakk
Skrevet

En gang min samboer fæs, så høres det ut som en and. QUAAACK :)Veldig rart, vi ble begge forvirret.

• Liker 5
Skrevet

Haha :ler:

Skrevet

TS, herved er hemmeligheten bak kvinner avslørt.

• Liker 3
Skrevet

Nei da hun er så slikkelig ellers derfor kunne jeg ikke se for meg det.

Ble bare så overrasket aldri hørt det før, så måtte høre her da hvordan jeg skal forholde meg til det.

Hun visste nok ikke at jeg hadde stått opp.

Slikkelig?

Kansje du kan fise høyt i dusjen selv, for å illustrere hvor lydt det er ?

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier å sitte å skrive trolle tråder på forumer.

DET ER SÅ MORRO HVER ENESTE GANG - For folk reagerer!

Herregud..artig av og til, men da må det faktisk gjøres med stil! Dessuten: man blir liksom litt lei. Sånn: Man slutter å synes at det er morsomt etterhvert.

Gå ut en tur - ta på deg en jakke. Kontakt noen og finn på noe utenfor cyberspace! Dette er et tegn på manglende sosiale antenner.

:natti:

• Liker 2
Skrevet

Så rare unge mennesker er nå for tiden. Har ikke peiling på noe som helst og tror at alt som er helt naturlig, er unormalt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...