AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Jeg har lyst til å bleke tennene hos tannlegen -og har økonomi til det. Det som stopper meg er at da jeg tilfeldig nenvnte det for foreldrene mine, klikket de i vinkel. De mener jeg er alt for ung til å gjøre noe sånt. Har det noe for seg eller er det bare jeg som (vanlig) hører litt for mye på mamma?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 For ung? Hva er en passende alder da? Jeg ser ingen problemer med det... Du hører for mye på din mamma
Gjest Raina Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Ehee, nei? Veit om mange mykje yngre enn deg som har bleika tennene sine. Når du er 21 år, bør du vel greie å ta dine eigne avgjerelsar. Med det sagt, er det vel ein heilt unødvendig ting å gjer, med mindre du har røykegule tenner.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 For ung? Hva er en passende alder da? Jeg ser ingen problemer med det... Du hører for mye på din mamma ts. Jeg vet jeg hører altfor mye på mamma :gjeiper: Finnes det noen kur for det?
Cherish Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Dersom du har gule tenner og er misfornøyd, er det vel helt kurant? 1
Aubree Skrevet 29. januar 2011 #8 Skrevet 29. januar 2011 Man er vel aldri for ung til å ha gule tenner? Men sånn er det vel med foreldre, alt man bruker penger på, forutenom sparing, er bortkasta penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå