Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #1 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har ikke fått vaske vinduene utvendig enda, og vil så gjerne få gjort det før jul. Hvor kaldt kan det være når du vasker vinduer utvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2003 #2 Del Skrevet 24. oktober 2003 plussgrader er en fordel, ellers kan du risikere at vannet fryser på glasset før du får dratt det av med nalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 25. oktober 2003 #3 Del Skrevet 25. oktober 2003 Niks. Plussgrader er ikke en forutsetning, lærte jeg av gubben i fjor. Han vasket vinduer utendørs i tjue kuldegrader - utstyrt med nal, en tom sprayflaske (tom vinduspuss f.eks) og vindusspylervæske beregnet på vinteren... Du kan også gjøre som meg - flytte til kysten der regnet kommer vannrett inn, da vaskes vinduene av seg selv, flere ganger per dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2003 #4 Del Skrevet 26. oktober 2003 Du kan også gjøre som meg - flytte til kysten der regnet kommer vannrett inn' date=' da vaskes vinduene av seg selv, flere ganger per dag... [/quote'] Og ha flotte striper av salt sjø på vinduene til enhver tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2003 #5 Del Skrevet 26. oktober 2003 Plussgrader er ikke nødvendig nei - som foreslått over her - bruk en liten skvett med spylervæske i vannet. Og så anbefaler jeg å bruke Nylon-vask i vannet også - det gir skinnende rene vinduer! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå