Gå til innhold

Lisa Williams i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om dette programmet blir sendt i reprise nå i nærmeste framtid? Evt om det kan sees på nett? Vi hadde strømbrudd i går, så fikk ikke sett det. :(

Og jeg som hadde gledet meg lenge til det skulle begynne. Var det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kanskje funnet ut av det nå, men det går i reprise i morgen kl. 18.10. På FEM. :)

Skrevet

Nei, tuuuuusen takk! :)

(Jeg er håpløs på å lete selv, kanskje på tide å finne en mer lettfattelig TV-guide... :sjenert: Eller begynne å kjøpe blader som har programoversikt.)

Skrevet

Jeg så på det i går og det er det verste jeg har sett av humbug. Hun hadde en sal hvor 80% var kvinner over 40 som hadde mistet noen (hvorfor hadde de ellers vært der i og med at hun skulle få kontakt med de døde) og så sier hun at hun kjenner at det er noen som vil ha kontakt som har dødd pga noe som sitter i brystet. De aller fleste av de damene som satt der hadde mistet mannen sin pga hjerteproblemer, som er den vanligste dødsårsaken blan menn i den alderen. Og så sier hun at dere hadde et veldig godt ekteskap. Hadde ekteskapet vært dårlig hadde hun vel ikke hatt noe ønske om å kontakte ham etter hans død. Og sånn fortsatte det. Kunne gjort det like bra sjøl.

• Liker 2
Skrevet

synest egentlig det var ganske bra jeg :gjeiper:

og med han mannen sa hun først at det var noe med hjertet, men sa rett etterpå at det var lungene.

Skrevet

Å hva i huleste har dette med tema å gjøre? Ts ville vite når reprisen går,ikke hva en tulling som deg mener om det.

Og hva hvorfor i huleste svarer en anonym tulling som deg på vegne av ts?

Skrevet (endret)

Jeg så på det i går og det er det verste jeg har sett av humbug. Hun hadde en sal hvor 80% var kvinner over 40 som hadde mistet noen (hvorfor hadde de ellers vært der i og med at hun skulle få kontakt med de døde) og så sier hun at hun kjenner at det er noen som vil ha kontakt som har dødd pga noe som sitter i brystet. De aller fleste av de damene som satt der hadde mistet mannen sin pga hjerteproblemer, som er den vanligste dødsårsaken blan menn i den alderen. Og så sier hun at dere hadde et veldig godt ekteskap. Hadde ekteskapet vært dårlig hadde hun vel ikke hatt noe ønske om å kontakte ham etter hans død. Og sånn fortsatte det. Kunne gjort det like bra sjøl.

Enig! Skjønner ikke at folk gidder å betale hele 600 kr for å dra på showet hennes. Det er bare tull alt sammen.

Endret av smalls
  • Liker 2
Skrevet (endret)

I all rettferdighet; jeg spurte jo også om showet var bra. :gjeiper:

Er AB 20:53 klippet bort? Ser ikke at det har vært ryddet i tråden, men at Pet svarer en AB hvis innlegg ikke er synlig for meg. Uansett, jeg liker showene til LW, og jeg har også bestilt billett til hennes neste norgesturne. Å gosjameg. :lete: Nuvel, jeg har brukt penger på mye annet tull som har interessert meg mindre også. :)

Endret av Spoven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...