Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jadda..vi kan jo begynne å lure på om det hadde vært bedre om denne damen hadde holdt seg til å gå uten klær.

I sine overdådige kreasjoner, delvis Marilyn-plagiert, ser hun ut som en sprekkeferdig pølse. Som attpåtil kan snakke! I vendinger som kler en nydopa junkie mer enn en spekket hotdog med rekesalat og stekt løk toppet med ketchup og sennep i svinger.

Hvor mye var det hun arvet igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke hun og Gry Jannicke Jarlum kloninger, da?

:ler::ler:

Skrevet
Jadda..vi kan jo begynne å lure på om det hadde vært bedre om denne damen hadde holdt seg til å gå uten klær.

I sine overdådige kreasjoner, delvis Marilyn-plagiert, ser hun ut som en sprekkeferdig pølse. Som attpåtil kan snakke! I vendinger som kler en nydopa junkie mer enn en spekket hotdog med rekesalat og stekt løk toppet med ketchup og sennep i svinger.

Hvor mye var det hun arvet igjen?

Så du på best and worst dressed på VH1 i går, eller bare virker det sånn?

Suz :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det stemmer på en prikk, suzy, men de glemte å fortelle hvor mye hun halte inn på rosin-romansen sin.

Skrevet
Det stemmer på en prikk' date=' suzy, men de glemte å fortelle hvor mye hun halte inn på rosin-romansen sin.[/quote']

:hoho:

Så på det jeg også... Hun er ikke sann... Stakkars dame :roll:

Tror det var endel millioner hun fikk i lomma - uten at det gjør noe bedre... :ler:

Skrevet

Hun kan få en god venn i Ozzy Osbourne.

Skrevet
Hun kan få en god venn i Ozzy Osbourne.

Ser for meg at en samtale mellom dem kunne få sjøl Ozzy til å virke skarp.... :ler:

Skrevet

EY! Ozzy er faktisk kul og har natulrigvis altfor god smak :ler:

Neida... men jeg syns mannen er litt sånn "klønete sjarmerende"..

Skrevet

Gjest var altså meg, Suzy.

Millioner kun? En fjær blir til fem høns, ålrait, men rosinen i pølsen forsørget henne vel med et milliard-beløp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...