Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leser ikke blogger jeg :filer:

• Liker 1
Gjest Uglefot
Skrevet

Skal ikke stemme på noen.

Er imot hele bloggverden.Tull og tøys og fanteri!

Skrevet

Alle var flinke, så vet ikke hvem jeg stemmer på ennå.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg stemmer også på Heidi Larsen :)

Skrevet

Hva i svarte er poenget med å svare på denne tråden om dere ikke leser blogger?

Jeg stemmer på Iselin Pettersen :)

Skrevet

Heidi Larsen uten tvil :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Syns det er helt høl i hue at denne bloggen ikke nevner at Hilde Christina og Heidi Øksendal har trukket seg fra konkurransen, nå virker det jo som om de andre bloggene fikk flere stemmer enn dem....

• Liker 1
Skrevet

Syns det er helt høl i hue at denne bloggen ikke nevner at Hilde Christina og Heidi Øksendal har trukket seg fra konkurransen, nå virker det jo som om de andre bloggene fikk flere stemmer enn dem....

Hva i allverden har det med saken å gjøre? Var jo dems eget valg å trekke seg. Både Iselin og Heidi er myye flinkere til å sminke seg enn både Hilde C og Heidi Ø! Syns derimot at det er rart at Malin ikke kom videre..

Skrevet

Vi er i januar burde man ikke vente til Desember før man begynner og snakke om årets makeup blogg ?

Skrevet

Og nå kan det jo hende at de andre bloggene faktisk fikk flere stemmer enn disse også, we'll never know! Betyr ikke de får flest stemmer fordi de har flere lesere. Som sagt, det var deres valg å trekke seg, så da må de ikke forvente å få tittelen som norges makeup blogg heller :)

Skrevet

Vi er i januar burde man ikke vente til Desember før man begynner og snakke om årets makeup blogg ?

Dette går vel på fjoråret :)

Skrevet

Og nå kan det jo hende at de andre bloggene faktisk fikk flere stemmer enn disse også, we'll never know! Betyr ikke de får flest stemmer fordi de har flere lesere. Som sagt, det var deres valg å trekke seg, så da må de ikke forvente å få tittelen som norges makeup blogg heller :)

Den er grei, men jeg syns faktisk at vi lesere har rett på å få vite at noen deltakere har trukket seg, men meg om det.

Skrevet

hvorfor er ikke heidi alexandra olsen med??

• Liker 3
Skrevet

Heidi Larsen her og, utrolig flink er hun!

• Liker 1
Skrevet

Stemte på Heidi Larsen og Iselin Pedersen.

Synes det er misvisende når folk som har trukket seg er med i listen over semifinalistene.

• Liker 2
Skrevet

Heidi Larsen ! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

nettsiden www.makeupgeek.com overgår alle sminkeblogger jeg har lest. Marlena er så flink med sminke og viser lett hvordan man gjør det. Hun har også en fantastisk personlighet som gjør at man får selvtillit til å gå ut med de mer dramatiske lookene hennes :D

Skrevet

nettsiden www.makeupgeek.com overgår alle sminkeblogger jeg har lest. Marlena er så flink med sminke og viser lett hvordan man gjør det. Hun har også en fantastisk personlighet som gjør at man får selvtillit til å gå ut med de mer dramatiske lookene hennes :D

Regner med at det er mange av de norske sminkebloggene som blir inspirert av henne, men nå er jo ikke hun norsk, og ikke nominert som årets sminke blogg her i Norge ;) Er nok mange sminkeblogger der ute som er like bra, og bedre enn de fleste norske sminkebloggene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...