AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Hvem av disse fortjener tittelen i kåringen av årets makeup-blogg? Hvem stemmer du på, om du stemmer? Stemmer selv på Heidi Larsen, ettersom jeg syns hun er flinkest og jeg har lest hennes blogg lengst, men Iselin var også kjempe flink! http://vixenmagazine.no/vixen-blog-awards/arets-makeup-blogg/
Gjest Uglefot Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Skal ikke stemme på noen. Er imot hele bloggverden.Tull og tøys og fanteri!
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Alle var flinke, så vet ikke hvem jeg stemmer på ennå.
Gjest strykebrett Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Jeg stemmer også på Heidi Larsen
firestarter Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Hva i svarte er poenget med å svare på denne tråden om dere ikke leser blogger? Jeg stemmer på Iselin Pettersen
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 Syns det er helt høl i hue at denne bloggen ikke nevner at Hilde Christina og Heidi Øksendal har trukket seg fra konkurransen, nå virker det jo som om de andre bloggene fikk flere stemmer enn dem.... 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #9 Skrevet 28. januar 2011 Syns det er helt høl i hue at denne bloggen ikke nevner at Hilde Christina og Heidi Øksendal har trukket seg fra konkurransen, nå virker det jo som om de andre bloggene fikk flere stemmer enn dem.... Hva i allverden har det med saken å gjøre? Var jo dems eget valg å trekke seg. Både Iselin og Heidi er myye flinkere til å sminke seg enn både Hilde C og Heidi Ø! Syns derimot at det er rart at Malin ikke kom videre..
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #10 Skrevet 28. januar 2011 Vi er i januar burde man ikke vente til Desember før man begynner og snakke om årets makeup blogg ?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #11 Skrevet 28. januar 2011 Syns det er helt høl i hue at denne bloggen ikke nevner at Hilde Christina og Heidi Øksendal har trukket seg fra konkurransen, nå virker det jo som om de andre bloggene fikk flere stemmer enn dem.... Og nå kan det jo hende at de andre bloggene faktisk fikk flere stemmer enn disse også, we'll never know! Betyr ikke de får flest stemmer fordi de har flere lesere. Som sagt, det var deres valg å trekke seg, så da må de ikke forvente å få tittelen som norges makeup blogg heller
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #12 Skrevet 28. januar 2011 Vi er i januar burde man ikke vente til Desember før man begynner og snakke om årets makeup blogg ? Dette går vel på fjoråret
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #13 Skrevet 28. januar 2011 Og nå kan det jo hende at de andre bloggene faktisk fikk flere stemmer enn disse også, we'll never know! Betyr ikke de får flest stemmer fordi de har flere lesere. Som sagt, det var deres valg å trekke seg, så da må de ikke forvente å få tittelen som norges makeup blogg heller Den er grei, men jeg syns faktisk at vi lesere har rett på å få vite at noen deltakere har trukket seg, men meg om det.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #14 Skrevet 28. januar 2011 hvorfor er ikke heidi alexandra olsen med?? 3
HedvigR Skrevet 29. januar 2011 #15 Skrevet 29. januar 2011 Heidi Larsen her og, utrolig flink er hun! 1
Jade Skrevet 29. januar 2011 #16 Skrevet 29. januar 2011 Stemte på Heidi Larsen og Iselin Pedersen. Synes det er misvisende når folk som har trukket seg er med i listen over semifinalistene. 2
gohege Skrevet 29. januar 2011 #19 Skrevet 29. januar 2011 nettsiden www.makeupgeek.com overgår alle sminkeblogger jeg har lest. Marlena er så flink med sminke og viser lett hvordan man gjør det. Hun har også en fantastisk personlighet som gjør at man får selvtillit til å gå ut med de mer dramatiske lookene hennes :D
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #20 Skrevet 29. januar 2011 nettsiden www.makeupgeek.com overgår alle sminkeblogger jeg har lest. Marlena er så flink med sminke og viser lett hvordan man gjør det. Hun har også en fantastisk personlighet som gjør at man får selvtillit til å gå ut med de mer dramatiske lookene hennes :D Regner med at det er mange av de norske sminkebloggene som blir inspirert av henne, men nå er jo ikke hun norsk, og ikke nominert som årets sminke blogg her i Norge Er nok mange sminkeblogger der ute som er like bra, og bedre enn de fleste norske sminkebloggene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå