Belima Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Jeg har tenkt å gjennoppta min gamle hobby, kalligrafi. Problemet er at jeg får ikke kjøpt annet enn tusjer her hvor jeg bor. Har prøvd å søke litt på nettet, men uten hell. Er det noen som driver med kalligrafi eller noen som vet hvor en kan få kjøpt penner, blekk etc, gjerne på nettet som kan hjelpe meg? Skal forøvrig til Oslo i april, så er det noen forretninger der som noen vet om, så tar jeg gjerne imot adressene. På forhånd takk for at du bruker tiden din på å hjelpe meg.
Zzyzx Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Panduro har iallfall et sett der det ser ut til at det er penn og ikke tusj oppi: http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=690008
Belima Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 Takk for tipset. Jeg har noe fra før, men trenger å få fyllt opp med bl a blekkpatroner i forskjellige farger og noen nye penner. Flere tips?
Zzyzx Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Blekkpatronene tror jeg du får i mange bokhandler, spesielt de som er velutstyrte i kontorrekvisitaavdelingen. Og så ville jeg sjekket ut scrappingbutikker, der kan jeg tenke meg at kalligafiutstyr er noe som føres. Ikke at jeg kjenner til noe, for scrapping er virkelig ikke min greie.
Wonders Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 (endret) Anvord har. Husker før når man fikk tak i skikkelige tusjer i alle farger... Nå er det bare sort og blå Endret 28. januar 2011 av Wonders
Belima Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2011 Scrapping er ikke min side heller og her hvor jeg bor har vi ikke noen butikk som selger slikt utstyr. Var inne på siden til Anvord i går, men fant ikke noe på nettet. Skal ta meg en tur dit når jeg skal til Oslo. Takk begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå