AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Jeg er på utkikk etter jobb i butikk og har noen spm. Har ingen butikkerfaringer fra før (bare litt fra cafe og diverse andre jobber), men er sikker på at jeg ville gjort en god jobb i en klesbutikk siden jeg er så motivert og moteinteressert. Jeg bor ikke der jeg søker jobb og har derfor ikke så mange muligheter til å besøke butikker personlig før evt. intervju. Har søkt på noen jobber jeg er veldig interessert i og lurte på om det er lurt av meg å kontakte disse? Vil vise min interesse, men ikke mase. Hvor lenge etter at søknaden er sendt er det ok å ringe? Er det også lurt å kontkate butikkene før man sender søknad? Hva kan være lurt spørre om. Egentlig lurer jeg mest på hva jeg skal si for å overbevise de om at skal ansette meg.
Gjest Illiya Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Datteren min gikk innom diverse butikker og leverte søknad og cv. Tok ikke lang tid før hun fikk jobb i klesbutikk. Du har jo jobberfaring, og det teller mye. Så prøv å stikk innom selv en tur og hør hvordan det går. Bor du langt unna, hvordan tenker du at du skal komme deg til og fra jobb da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå