Tulling Skrevet 27. januar 2011 #1 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei, tenker nå å skrive en liten dagbok siden jeg nå i år for første gang i mitt liv prøver en diett. Jeg vet ikke hva det jeg egentlig er på, men det jeg tenker å gjøre er å kun spise mat som er lavkarbo. Det er så mange av disse lavkarbo kurene, men de har som regel veldig mye til felles. Så jeg kjører denne varianten og tilpasser den slik jeg vil ha det foreløbig siden jeg tror at det gjør det lettere for meg å holde meg til diette. Rett etter nyttår gikk jeg gjennom sukkeravrusing. Jeg ante ikke at det skulle være så tungt, men det gikk greit. Etter 5 januar spiste jeg ett par sjokoladebiter som fortsatt var i huset under sukkeravrusningen, jeg sprakk bittelitt. Men det gikk over siden ny sjokolade aldri fant veien hjem til meg. Dette var helt til i dag. Jeg har vært sykemeldt siden nyttår, og i dag var første dag på på jobb igjen. Av gammel vane spiste jeg ikke frokost hjemme, tar en stund før jeg kjenner at jeg er sulten, og planla å ta noe kjappt i kantinen som vanlig. Da jeg kom dit slo det meg, her er det INGENTING jeg har "lov" til å spise. ....men sulten var jeg. Hadde lagt meg sulten kvelden før av ren latskap siden jeg ikke gådd å lage noe mat. Så da sprakk jeg da... Kjøpte et chiabatta med skinke. Helt hvitt brød, skrekk og gru. Etter å ha vært nesten helt uten karber flere uker ble jeg fysisk dårlig av det. Helt rar i magen helt til uttpå ettermiddagen. Til lunsj ble det lite spising, magen var fortsatt stappet. Huff og huff. Klarer jeg å la være å skli ut igjen mens jeg er ute på farten ? Desverre for enkelt å ødelegge hele opplegget.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå