Gå til innhold

Hemmelig forelska

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke en som faller lett for menn, men nå har jeg møtt en jeg liker innmari godt! Dessverre jobber vi på gruppe sammen, og jeg er dermed livredd for å foreta meg noe og dermed risikere å bli avvist. Hva gjør man hvis man faktisk bli avvist? Er det noen måte jeg på forhånd kan "finne ut" om han er interessert? Noen tegn jeg kan se etter? Føler meg rimelig blank på dette området. Vi har en veldig god tone, men det har jeg i grunn med alle siden jeg er veldig omgjengelig. Noen tips til hva jeg bør gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å si hva du føler. Hva så om du blir avvist? Er ikke vits å gå rundt å tenke for mye. Men om du synes det er pinlig å være rundt han etter å ha blitt avvist så vent til du ikke er rundt han så ofte lengere.

Eneste som skjer om du blir avvist er at han vet at du liker han. Ingenting å være redd for.

Skrevet

TS, jeg vet akkurat hvordan du har det! Jeg er i samme situasjon, og syns det er kjempevanskelig. Man er nødt til å omgås etter et avslag. Og det gjelder jo for han også. Vi setter ikke bare oss selv i en ekkel situasjon, men han vi liker også, hvis han ikke er interessert. Det smarteste er vel å invitere han med på noe som han lett kan takke nei til uten at noen av dere mister ansikt. Så prøver jeg også å tenke rasjonelt og snu situasjonen: Hvor ille er det hvis en på gruppa er interessert i deg selv om du ikke er interessert tilbake?

Skrevet (endret)

Be han ut på noe felles på med gruppa di/jobben din... Da er det liksom ikke så farlig lengre. :)

Er det noe alkohol i bildet, går praten gjerne litt lettere. :)

Og når praten går lettere så skjer det ting.. Forhåpentligvis. :yvonne:

Endret av perpersen78
Skrevet

Takk for svar! Siden vi alt er på gruppe sammen har vi jevnlig sosiale sammenkomster, så sånn sett omgås jeg han en del. Nå er det ikke så lenge til vi ikke må jobbe sammen lengre, så sånn sett øyner jeg vel en mulighet til at jeg kan bare "hoppe i det" når den tid kommer. Før vi bryter opp kommer vi til å ha minst en sammenkomst som inkluderer alkohol, men problemet er at jeg i en slik situasjon ikke vil ha han alene på tomannshånd. Er det virkelig ikke noen mulighet til å finne ut om han kanskje er en smule interessert på forhånd? Huff.. Jeg har en litt for stor redsel for å dumme meg ut merker jeg, men samtidig er han egentlig verdt det..

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...