Søtpotita Skrevet 27. januar 2011 #1 Del Skrevet 27. januar 2011 Går du og ventar på at knøttet skal sjå dagens lys? Korleis er formen? Håpar alt står bra til med deg! Vert det ein termindatobaby? :gjeiper: (Siste nytt på iPod-fronten...eg kjøpte faktisk den nye versjonen, etter nøye vurdering fant eg ut at den klipa bakpå vart avgjerande. MEN eg angrar som fy! For det fyrste greier eg knapt skru den av...og for det andre så er batteritida alvorleg dårleg. Du gjorde eit godt val med omsyn til val av versjon!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. januar 2011 #2 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei på deg Søtpotita (jeg elsker forresten brukernavnet ditt!) Endelig en tråd bare til meg Jeg går bare og venter ja, kjenner det blir litt kjedelig i lengden! Formen er grei, bortsett fra en forkjølelse som plutselig var her i dag tidlig Jeg håper Lillemor kommer før termin jeg da, men jeg tror at hun kommer til å holde seg inne til ihvertfall noen dager etter! Åh, ja, jeg har tenkt på hva du kom til å gjøre! Så kjedelig at du ikke er fornøyd.. Jeg har faktisk hørt nå i senere tid at det er vanskelig å skru de av! Det er for dårlig av Apple synes jeg, de skal jo være litt brukervennlige! Nå ble jeg veldig glad i min oransje 5th generation som ligger ferdig oppladdet i fødebagen min Hvordan har du det? Stikk gjerne innom dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2011 Ja, klart du må ha eigen tråd! Det fortener ei jente som deg Korleis er formen din no? Håpar på at forkjølinga berre var eit lite snev som forsvant igjen? Vert spennande å sjå når Vetlemor bestem seg for å ta turen ut! Håpar veldig på at du slepp å gå lenge og vente! Eg har ei god kjensle for at dette kjem til å gå kjapt og greit Eg hadde likt iPoden kjempegodt hadde det vore lettare å skru den av... Eg må halde inn alt som finst av knappar og dersom eg greier å få den av så er eg heldig. Trykker litt på måfå, skjønnar du Og eg må lade den kvar dag! Du skal vere glad for at du valte den varianten som tydelegvis fungerar på desse områda! Eg leste på eit utanlandsk forum, der var det mange som ville bytte sin i ein 5. generasjon. Du har klar fødebagen? Skikkeleg førebudd Veldig bra at du har 5. generasjon, då KAN du faktisk få høyre litt musikk i løpet av opphaldet Eg stikk innom dagboka di, eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 29. januar 2011 #4 Del Skrevet 29. januar 2011 Formen min er litt så som så Jeg lever da enda, og det er faktisk ikke så ille! Sånn som formen er nå, så kan hun få lov til å komme Oi, er det såpass myt styr altså? Så utrolig kjedelig å være nødt til å ladde batteriet hver dag, det er jo ikke det man betaler for! Hva synes du om størrelsen på den da? Er det noe problem? Jeg ser for meg at jeg hadde somlet den bort flere ganger daglig Veldig deilig å vite at jeg ikke trenger bekymre meg for at jeg skal gå tom for batteri og ha iPod-problemer når jeg ligger på barsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå