AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 hvor mange samleier har du hatt siden forholdet begynnte?? 1
Blafre Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Vårt forhold startet for cirka 3 år siden - helt ærlig så har jeg ikke akkurat tall på hvor mange ganger
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Vi ble akkurat sammen, har datet ca 5 måneder. Har sex minst en gang daglig hver gang vi er sammen.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 vet om en pen jente som har og har hatt kjæreste. regner med at hun har hatt noen hundre samleier... 1
Hankjønn Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Vært i forholdet i drøye to år, vi har vært seksuelt aktiv i ca 22 måneder. I snitt 2-3 samleier i uken, som blir 8-12 i måneden. Altså 176-264. Feilkilde: Ekstremt grovt overslag basert på antagelser om snitt.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Rundt 1000, kanskje? Vi har vært sammen i fire år, men har hatt avstandsforhold i to - og til gjengjeld vært svært aktive så snart vi har befunnet oss i samme rom
Gjest norah Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 jeg har absolutt ikke den fjerneste anelse. de første to/tre årene var det minst en gang hver dag, og så etterhvert har det blitt noe sjeldnere - varierer med hvor opptatt man er med jobb/fritid - tja.... vi har vært sammen i 10 år, altså over 3500 dager....la oss konkludere med mange. tipper gjennomsnittet går ned når vi får barn en gang....
sunnyside Skrevet 28. januar 2011 #9 Skrevet 28. januar 2011 Vel, er vel umulig å si antall. Men blir som regel en runde hver dag!
Havbris Skrevet 28. januar 2011 #10 Skrevet 28. januar 2011 Vanskelig å ha telling på det etter 20 år - det er helt sikkert veldig mange. Sluttet å lage streker i veggen da vi hadde passert 1ooo
womenwomen Skrevet 28. januar 2011 #11 Skrevet 28. januar 2011 vet om en pen jente som har og har hatt kjæreste. regner med at hun har hatt noen hundre samleier... Jeg liker å være i forhold - for da blir jeg pult hver eneste kveld ...ahhh godt ! Er bare FRUSTRERENDE å være singel og ligge alene om natten . Fy fan så kjipt . Jeg er ikke vant til det - det er grusomt : ) . Jeg er nok ikke ment for det . Er man i forhold er det mye enklere tilgang på sex og kos hele tiden .Hver dag - passer meg bra . Derfor trives jeg nok best i forhold . Selv om jeg elsker å flørte ...
womenwomen Skrevet 28. januar 2011 #12 Skrevet 28. januar 2011 hvor mange samleier har du hatt siden forholdet begynnte?? Når jeg bare får kloa i han jeg er så utrolig " turn on " på nå - skal jeg knulle han hver eneste kveld ....minst ! Og fantaserer om å få suge han også .... Jeg er sikker på at jeg får han - snart ! Jobber hardt med saken ... 1
Gjest norah Skrevet 28. januar 2011 #13 Skrevet 28. januar 2011 Jeg liker å være i forhold - for da blir jeg pult hver eneste kveld ...ahhh godt ! Er bare FRUSTRERENDE å være singel og ligge alene om natten . Fy fan så kjipt . Jeg er ikke vant til det - det er grusomt : ) . Jeg er nok ikke ment for det . Er man i forhold er det mye enklere tilgang på sex og kos hele tiden .Hver dag - passer meg bra . Derfor trives jeg nok best i forhold . Selv om jeg elsker å flørte ... Tja. Er nok de færreste som har fri tilgang konstant i et langvarig forhold. Se for deg at du som barnløs står opp kl 06(etter å ha sovet en 5-6 timer) - en LANG dag på jobb hvor du har løpt fra ett møte til et annet, etter jobb bærer det på trening - før du så går videre til en eller annen frivillig aktivitet/kveldsmøte/sosialt treff/må forberede presentasjon til dagen etter. Eller, at du har barn og skipper alle kveldsaktivitetene med en turbo unge som løper rundt som kaptein sabeltann frem til h*n besvimer i senga - og skal opp 17 ganger for å "bare ha noe vann". Ække noe fri tilgang på heftig sex døgnet rundt da vettu. Ikke sikkert du drømmer om å suge ham hver dag heller, ei drømmer han hver dag om deg
womenwomen Skrevet 28. januar 2011 #14 Skrevet 28. januar 2011 Tja. Er nok de færreste som har fri tilgang konstant i et langvarig forhold. Se for deg at du som barnløs står opp kl 06(etter å ha sovet en 5-6 timer) - en LANG dag på jobb hvor du har løpt fra ett møte til et annet, etter jobb bærer det på trening - før du så går videre til en eller annen frivillig aktivitet/kveldsmøte/sosialt treff/må forberede presentasjon til dagen etter. Eller, at du har barn og skipper alle kveldsaktivitetene med en turbo unge som løper rundt som kaptein sabeltann frem til h*n besvimer i senga - og skal opp 17 ganger for å "bare ha noe vann". Ække noe fri tilgang på heftig sex døgnet rundt da vettu. Ikke sikkert du drømmer om å suge ham hver dag heller, ei drømmer han hver dag om deg Å joda - for oss som er barnefrie unge voksne mennesker - så kan vi ha sex når vi vil . Jeg er barnefri - så jeg kan gjøre det - hver kveld . Så lenge begge har energi og lyst så . Det er deilig med å være barnefri . Kunn oss selv å ta hensyn til , ingen andre . Deilig : )
Gjest Consensio Skrevet 28. januar 2011 #15 Skrevet 28. januar 2011 Er barnefri her også. Har sex når vi føler for, og det har da hendt noen ganger at jeg har skrevet pirrende meldinger til ham mens han er på jobb og han har kommet hjem for en kvikk en (han har en slik jobb at han kan komme hjem når han selv vil)
Gjest Purple Haze Skrevet 28. januar 2011 #16 Skrevet 28. januar 2011 Er det noen som teller antall samleier etter mange år sammen - eller teller i det hele tatt?
Gjest norah Skrevet 28. januar 2011 #17 Skrevet 28. januar 2011 Å joda - for oss som er barnefrie unge voksne mennesker - så kan vi ha sex når vi vil . Jeg er barnefri - så jeg kan gjøre det - hver kveld . Så lenge begge har energi og lyst så . Det er deilig med å være barnefri . Kunn oss selv å ta hensyn til , ingen andre . Deilig : ) Fritt frem for alle, men hverken jeg eller samboer(barnefrie) er spesielt aktive på sex de dagene man har startet 06.00 og dagen går i ett med forpliktelser/deadlines og møtevirksomhet frem til 22.00 uten pause - og du vet neste dag blir det samme tempoet. Men her inne er vi sikkert de eneste, for gjennomsnittet for både penisstørrelse, varighet på samleie, antall sexpartnere og evner på BJ`s når jo verdensrekord :gjeiper:
womenwomen Skrevet 28. januar 2011 #18 Skrevet 28. januar 2011 Tja. Er nok de færreste som har fri tilgang konstant i et langvarig forhold. Se for deg at du som barnløs står opp kl 06(etter å ha sovet en 5-6 timer) - en LANG dag på jobb hvor du har løpt fra ett møte til et annet, etter jobb bærer det på trening - før du så går videre til en eller annen frivillig aktivitet/kveldsmøte/sosialt treff/må forberede presentasjon til dagen etter. Eller, at du har barn og skipper alle kveldsaktivitetene med en turbo unge som løper rundt som kaptein sabeltann frem til h*n besvimer i senga - og skal opp 17 ganger for å "bare ha noe vann". Ække noe fri tilgang på heftig sex døgnet rundt da vettu. Ikke sikkert du drømmer om å suge ham hver dag heller, ei drømmer han hver dag om deg Jeg står også tidlig opp , og får skjelden mer enn 6 timers søvn . Likevell er jeg aldri for trøtt til sex . Tar jo ikke så lang tid , så man rekker et deilig samleie før man sovner : ) Er aldri for trøtt til sex , så lenge man har lyst og føler seg kåt - er man aldri for trøtt til sex . Dårlig unskyldning egentlig . Er nok heller selve LYSTEN som er problemet ...til de som bruker DEN unskyldningen : )
womenwomen Skrevet 28. januar 2011 #19 Skrevet 28. januar 2011 Er det noen som teller antall samleier etter mange år sammen - eller teller i det hele tatt? Jeg kan regne det ut på kalkulatoren ! Med xèn har jeg hatt ca 2555 samleier : ) Den gutten har fått slitt seg ut i køya : ) Nå er det forholdet slutt ! Så nå får neste mann ta over ...he he
Gjest Purple Haze Skrevet 28. januar 2011 #20 Skrevet 28. januar 2011 Jeg kan regne det ut på kalkulatoren ! Med xèn har jeg hatt ca 2555 samleier : ) Den gutten har fått slitt seg ut i køya : ) Nå er det forholdet slutt ! Så nå får neste mann ta over ...he he Greit at man kan ta fram kalkulatoren og regne det ut, men hva skal man med den opplysningen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå