Gå til innhold

Er de vakreste kvinnene som oftest menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han var jo digg, ble nesten litt forvirret på meg meg selv nå :fnise:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når kvinneidealene blir så outrerte at man må bruke menn for å fylle dem. Da er det noe galt et sted.

:tristbla:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er veldig mange jenter her inne som rager over at "Kvinneidealene er så skeive at de må bruke menn".

Altså, det er ikke saken her i det heletatt. Her er saken at det er en MANN som faktisk ser ut som en jente, han har faktisk store hodter til å være mann, og har et veldig feminint annsikt. Det er ikke mange menn som ser slik ut altså, han her er bare et sjeldent eksempel. Tror nok neppe at dere blir byttet ut med det første for å si det sånn

Ikke overdiv nå jenter, tror nok neppe at dere blir byttet ut med det første for å si det sånn :klemmer:

Endret av Ziegel
  • Liker 1
Skrevet

De fleste heterofile menn hadde datet en modell hvis de kunne. Det er jo en grunn til at de fleste rike menn, kjendiser eller ei, er sammen med modeller. Så ikke kom her og si at kroppsidealet er sykt og ukvinnelig. :)

Skrevet

Det kommer veldig an på lys, sminke og redigering også, om man ser litt fler en bare de nyyyyydelige bildene av ham, der alt er fikset veldig, så synes jeg han er mer androgyn en han er kvinne:

dettebildet, er dette en typisk femini kropp? Har han her mer hofter en menn har? Om dere lar være å tro at beltet i livet gir ham midje? Han har guttekropp, men at den kan kles opp til å være en vakker kvinnekropp; helt klart!! Det samme gjelder mange av de kvinnelige catwalk-modellene!

Og jeg synes han har ett nydelig og feminint ansikt, når han er rett sminket og belyst, og redigert, men når man ser ham ved siden av andre kvinner, synes jeg det blir feil å si at han er den mest feminine og vakre av dem: som her

at menn flest helst ville datet catwalkmodeller om de kunne, tror jeg faktisk ikke på, ikke for annet en status ihvertfall. Det blir nemlig å si at menn flest liker kvinner som er så tynne og uten kvinnelige former som hofter, pupper etc at de nærmest ligner menn i kroppen... og det tror jeg rett og slett ikke på.

Skrevet

at menn flest helst ville datet catwalkmodeller om de kunne, tror jeg faktisk ikke på, ikke for annet en status ihvertfall. Det blir nemlig å si at menn flest liker kvinner som er så tynne og uten kvinnelige former som hofter, pupper etc at de nærmest ligner menn i kroppen... og det tror jeg rett og slett ikke på.

Det gir status å date vakre kvinner. Ergo er catwalkmodellene vakre og feminine kvinner. Det er så enkelt. De hadde ikke vært sammen med dem hvis de hadde ment at disse modellene vas stygge. Hadde de litt mer formfulle og modne kvinnene blitt sett på som vakre, så hadde de ikke blitt kritisert av både kvinner og mange menn for å ha for brede hofter, tykke lår og for store pupper. Menn tenner på unge, høye, yndige og vevre kvinner som er både feminine og elegante - og som har så lite kroppsfett som mulig. Er det så vanskelig å forstå?

Skrevet

Det gir status å date vakre kvinner. Ergo er catwalkmodellene vakre og feminine kvinner. Det er så enkelt. De hadde ikke vært sammen med dem hvis de hadde ment at disse modellene vas stygge. Hadde de litt mer formfulle og modne kvinnene blitt sett på som vakre, så hadde de ikke blitt kritisert av både kvinner og mange menn for å ha for brede hofter, tykke lår og for store pupper. Menn tenner på unge, høye, yndige og vevre kvinner som er både feminine og elegante - og som har så lite kroppsfett som mulig. Er det så vanskelig å forstå?

:ler: ok, da lever vi i forskjellige verdener ihvertfall.

At menn ikke lier hofter, lår og store pupper er nemlig langt ifra den verden og de menn jeg omgåes med. Jeg er selv 174, og høy for mange menn, så at ei som er 180 liksom er o store bestis for menn flest, er bull!

Formfulle og modne kvinner blir også sett på som vakre, av mange menn! Men da snakker jeg også om menn, ikke gutter! At gutter tenner på tynne jenter som ser ut som gutter i kroppen, er på en måte noe annet.

og om du ser på bildet jeg linket til, der han er avbildet sammen med en kvinne, synes du virkelig han er mer kvinnelig, feminin og vakker en hun han står sammen med?

Skrevet

Nei fysj.

Han har jo ikke kvinnelige former i det hele tatt!

Smale hofter, ingen pupper, magert/smalt ansikt. Ikke mye timeglassfigur der nei...

Smale hofter?! Hoftebredden hadde vært gjennomsnittelig hvis han virkelig VAR en kvinne; det er han ikke, og for mann å være, har han meget brede hofter, spør du meg.

Jeg synes for øvrig han var helt gjennomsnittelig på bildet TS linker til, men uten sminke synes jeg det ble...Ekkelt(jfr. et annet bilde her i tråden).

Skrevet (endret)

Smale hofter?! Hoftebredden hadde vært gjennomsnittelig hvis han virkelig VAR en kvinne; det er han ikke, og for mann å være, har han meget brede hofter, spør du meg.

Jeg synes for øvrig han var helt gjennomsnittelig på bildet TS linker til, men uten sminke synes jeg det ble...Ekkelt(jfr. et annet bilde her i tråden).

Hvis du synes han har en gjennomsnittelig hoftebredde så er ikke du helt god i hodet. Han er nærmeere anorektiskMin lenke Forunderer meg egentlig at du ikke kalte han gigantisk, slik du har kalt damer med normal kropp før. Kjære deg anoreksi er ikke fint og heller ikke normalt.

Endret av CafeLatte
Skrevet

Hvis du synes han har en gjennomsnittelig hoftebredde så er ikke du helt god i hodet. Han er nærmeere anorektiskMin lenke Forunderer meg egentlig at du ikke klate han gigantisk, slik du har kalt damer med normal kropp før. Kjære deg anoreksi er ikke fint og heller ikke normalt.

Er det der anorektisk? :klo:

Skrevet (endret)

Er det der anorektisk? :klo:

Jeg synes han er altfor tynn og ekkel og han er nærmere til å være anorektisk enn å ha for brede hofter.

Endret av CafeLatte
Skrevet

Jeg synes han er altfor tynn og ekkel og han er nærmere til å være anorektisk enn å ha for brede hofter.

Eg vil ikkje beskrive kroppen hans som "tynn og ekkel", tykkjer uansett det er ganske stygt å sei om nokon sin kropp.

I mine auger er han slank.

Men smaken er som baken.

Skrevet (endret)

http://www.kjendis.no/2011/01/27/kjendis/mote/motebilder/motevisning/design/15222201/

Denne modellen ser bedre ut enn de fleste jenter. Han har en kropp jenter bare kan drømme om. ;)

Til alle menn der ute: Vær forsiktige neste gang dere ser en nydelig kvinne med en fantastisk kropp. :)

Nei. De vakreste kvinnene er kvinner. Ekte kvinner. UTEN mannhaftige kinnben og adamseple. Tenk på det du!

Endret av Bond
Skrevet

Er dettekvinnen alle menn drømmer om?

Skrevet

Er dettekvinnen alle menn drømmer om?

Jepp. Dessverre så er det mange menn som er blitt så vant til å se tynne og androgyne modellkropper overalt i media, at de faktisk tror at det er slik kvinner skal se ut. Vanlige kvinner (de som er litt lavere og med mye mer kjøtt på kroppen) er jo ikke-eksisterende i media. Men tilstandene er heldigvis ikke så dårlige i Norge som i utlandet. Personlig så synes jeg at han er en pen mann med et androgynt ansikt og en bra kropp. Han er jo ikke SÅ tynn. Det er jo mange unge menn som har en slik kropp. Det er nok heller på grunn av ansiktet, håret og stilen at han har fått så mye oppmerksomhet. Hadde han vært en jente så hadde han selvsagt vært for tynn. Ingen normale kvinner tror vel at det er slik de skal se ut, selv om det selvsagt finnes kvinner som er så høye, og som har en gutteaktig kropp. Men de er uansett i mindretall.

Det eneste som er bra med at han blir brukt som modell for kvinneklær er at moteindustrien endelig åpenlyst innrømmer at den ikke er interessert, og aldri heller har vært interessert, i å designe klær for vanlige og sunne kvinner. Moteindustrien bryr seg kun om transvestitter og anorektiske, rike og hodeløse kjendisdamer som ikke kan noe annet enn å bruke tid og penger på mote. Han er forresten ikke den første mannlige modellen som er blitt brukt til å vise fram kvinneklær. Det skjer både titt og ofte, men man har bare ikke snakket om det.

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Dessverre så er det mange menn som er blitt så vant til å se tynne og androgyne modellkropper overalt i media, at de faktisk tror at det er slik kvinner skal se ut. Vanlige kvinner (de som er litt lavere og med mye mer kjøtt på kroppen) er jo ikke-eksisterende i media. Men tilstandene er heldigvis ikke så dårlige i Norge som i utlandet. Personlig så synes jeg at han er en pen mann med et androgynt ansikt og en bra kropp. Han er jo ikke SÅ tynn. Det er jo mange unge menn som har en slik kropp. Det er nok heller på grunn av ansiktet, håret og stilen at han har fått så mye oppmerksomhet. Hadde han vært en jente så hadde han selvsagt vært for tynn. Ingen normale kvinner tror vel at det er slik de skal se ut, selv om det selvsagt finnes kvinner som er så høye, og som har en gutteaktig kropp. Men de er uansett i mindretall.

Å kom aaaaan.

"Vanlege kvinnekroppar?" Finst det verkeleg ein fasit på kva som er ein vanleg kvinnekropp?

Du må være akkurat så høg, og vege akkurat så mykje, for å ha ein vanleg kvinnekropp. Ellers er du enten feit, eller eit anorektisk vrak med gutekropp?

Tynne jenter er pent. Derfor blir dei brukt i media. Derfor ser du nesten berre tynne og slanke jenter på TV, plakatar osv.

Om tynne jenter ikkje hadde solgt eit einaste klesplagg, eller tiltrekt seg eit einaste mannfolk...så hadde alle kvinnene i media vore lubne/feite/store.

Gjest Vulture
Skrevet

Gutten har et vakker ansikt, det er det ingen tvil om.

Det jeg finner rart, er at folk påstår at en mann har idealkroppen for kvinner. Sistgang jeg hadde naturfag, lærte jeg at det er forskjell på en kvinne- og en manns kroppsfasong, også når det kommer til fettprosent.

Skrevet

Å kom aaaaan.

"Vanlege kvinnekroppar?" Finst det verkeleg ein fasit på kva som er ein vanleg kvinnekropp?

Du må være akkurat så høg, og vege akkurat så mykje, for å ha ein vanleg kvinnekropp. Ellers er du enten feit, eller eit anorektisk vrak med gutekropp?

Tynne jenter er pent. Derfor blir dei brukt i media. Derfor ser du nesten berre tynne og slanke jenter på TV, plakatar osv.

Om tynne jenter ikkje hadde solgt eit einaste klesplagg, eller tiltrekt seg eit einaste mannfolk...så hadde alle kvinnene i media vore lubne/feite/store.

Selvsagt finnes det kvinner som er naturlig tynne og høye, men de er i et MINDREATALL. De fleste kvinner er lavere enn menn og har former. Kvinner kommer i alle former og størrelser, og slik burde det også være i media. "Idealet" er å være høy og tynn fordi det er uvanlig, og fordi homofile designere og visse heterofile kvinner har bestemt at det er den eneste riktige "looken". Hva som er pent, avhenger av øyet som ser. De eneste som mener av at tynne modeller er best, er moteindustrien.

• Liker 2
Gjest Chantale
Skrevet

Magert/smalt ansikt??

Ansiktet er vel ganske breidt, med høge kinnbein, noko som er nydeleg.

Kvinnelege former hadde det vel vore jævleg rart om ein mann hadde? Eller kva?

Har forresten aldri sett ein timeglasfigur på ein mann heller, men det har vel kanskje du?

Han/hun er hypnotisk vakker - også som kvinne. Må nok innrømme at noen (ytterst få) menn er vakrere også etter våre egne mål:)

Gjest HunterLady
Skrevet

Veldig pent ansikt på gutten!

For øvrig så er sammenligninga med Cindy Crawford og Kate Moss helt på jordet. Bare fordi han har noen flekker i trynet så er han lik Cindy? Og fordi han er tynn så er han lik Kate Moss? Kate Moss har faktisk pupper og feminine kroppstrekk.

Tror veldig få menn vil ha ei dame slik, bortsett fra Karl Lagerfeld som også er viden kjent for å være homofil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...