Gå til innhold

Er de vakreste kvinnene som oftest menn?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei fysj.

Han har jo ikke kvinnelige former i det hele tatt!

Smale hofter, ingen pupper, magert/smalt ansikt. Ikke mye timeglassfigur der nei...

Skrevet

Er det ikke det (anorektiske) kvinner ser på som vakker kvinnefigur da?

Skrevet (endret)

På skulderne ser man at det er en mann og vel så uten sminke så hadde han bare sett ut som en homse.Min lenke Synes dette r på grensen til ekkelt.

Endret av CafeLatte
Skrevet

Nei fysj.

Smale hofter, ingen pupper, magert/smalt ansikt. Ikke mye timeglassfigur der nei...

han har vel ikke smale hofter? Hvertfall ikke til å være mann.

Jeg syns han er vakker, men det der er ikke drømmekroppen min.

• Liker 1
Skrevet

Nei fysj.

Magert/smalt ansikt??

Ansiktet er vel ganske breidt, med høge kinnbein, noko som er nydeleg.

Kvinnelege former hadde det vel vore jævleg rart om ein mann hadde? Eller kva?

Har forresten aldri sett ein timeglasfigur på ein mann heller, men det har vel kanskje du?

Skrevet

Dette er også hanMin lenke ALTFOR TYNN til å være kvinnelig, men annsiktet er veldig kvinnelig ja.

Skrevet

Virker som om det er en del misunnelige kvinner som kommenterer her, ja. Han er forøvrig 1.88 m høy. Jeg vet ikke om mange kvinner som kan bære en kjole med så mye eleganse og yndighet. Og han ser bra ut i herrekær også. Fantastisk!

• Liker 3
Skrevet

Magert/smalt ansikt??

Ansiktet er vel ganske breidt, med høge kinnbein, noko som er nydeleg.

Kvinnelege former hadde det vel vore jævleg rart om ein mann hadde? Eller kva?

Har forresten aldri sett ein timeglasfigur på ein mann heller, men det har vel kanskje du?

Ok, kanskje ikke smalt. Men magert er det.

Kinnbeina stikker frem, og det er hult på undersiden. Ikke vakkert i mine øyne, ei heller svært kvinnelig.

Har jo ikke sett det. Nettopp derfor står han jo frem her som ikke svært kvinnelig, og ei heller ingen trussel mot "de vakreste kvinnene".

Men dere må gjerne like slike Gender-benders for mine del. ;)

• Liker 1
Skrevet

Sjekk etter adamseple er vell en god grunnregel.

gjest_gjest: merkelig hvordan sjalu si klarer å bli nevnt så mange ganger i dag. Å være forskjellig er vist ikke lov

Skrevet

jada man er sjalu her på kg med en gang man er UENIG.

• Liker 1
Skrevet

Ok, kanskje ikke smalt. Men magert er det.

Kinnbeina stikker frem, og det er hult på undersiden. Ikke vakkert i mine øyne, ei heller svært kvinnelig.

Har jo ikke sett det. Nettopp derfor står han jo frem her som ikke svært kvinnelig, og ei heller ingen trussel mot "de vakreste kvinnene".

Men dere må gjerne like slike Gender-benders for mine del. ;)

Kinnbeina stikk ikkje fram, dei er sminka på ein måte som gjer dei meir framtredande, og lyssettinga hjelp vel også til.

I ansiktet ser han meir kvinneleg ut enn veldig mange kvinner eg har truffe på.

Kroppen er vel ikkje spesielt kvinneleg, om vi skal dra fram den stereotypiske budeia som tydlegvis er det einaste som blir akseptert som ein "ekte kvinnekropp".

Har absolutt ikkje sansen for gender-benders, men tykkjer at han/ho er både veldig vakker, og kvinneleg.

• Liker 1
Gjest Applecore
Skrevet

Dette er også hanMin lenke ALTFOR TYNN til å være kvinnelig, men annsiktet er veldig kvinnelig ja.

Du kan se på ansiktet at det er en mann, spesielt ved brynene og kjeven.

Jeg ville nok kanskje ha blitt lurt ved første øyekast om jeg ikke visste at det var en mann fra før av, men ser man nærmere er det lett å se at ting ikke stemmer helt.

Og så har han veldig store hender i forhold til å være såpass nett.

Skrevet

HAHA! Vi lever i en skrullete verden. Nesten så det bare skulle mangle at menn va modeller for klær kvinner skal gå i, og at menn skal være idealet for hvordan kvinner skal se ut! HAHAAHAHA!! :skratte: Noe så latterlig. Ille nok at kvinnelige catwalk modeller ser ut som 12 åringer men menn istede for kvinner nå da.. :roll:

• Liker 4
Gjest SUCKMYNUTSBITCH
Skrevet

Dette er det kleineste jeg har sett. En ting er at kvinnelige catwalkmodeller er usexy som heia, men menn som skal se ut som kvinner. WTF? Jeg synes fyren ser ekkel ut - akkurat fordi jeg ikke kan plassere han som ei maskulin dame eller en feminin mann.

Dette er det styggeste jeg ser:

1) Damer som ser ut som menn

2) Menn som ser ut som damer

• Liker 1
Skrevet

Dette er det styggeste jeg ser:

Bitre og sure mennesker

• Liker 2
Gjest LittleLies
Skrevet

HAHA! Vi lever i en skrullete verden. Nesten så det bare skulle mangle at menn va modeller for klær kvinner skal gå i, og at menn skal være idealet for hvordan kvinner skal se ut! HAHAAHAHA!! :skratte: Noe så latterlig. Ille nok at kvinnelige catwalk modeller ser ut som 12 åringer men menn istede for kvinner nå da.. :roll:

Så enig med deg! Det blir vanskeligere og vanskeligere for jenter med vanlig mengde kroppsfett å føle seg normal.

• Liker 1
Skrevet

JA dette er jo helt sykt! :kjefte: :kjefte: :kjefte: IKKE BRA !

Skrevet

Det sies i reportasjen det linkes til, at han omtales som å ha kroppen til Kate Moss... Kate Moss er vel ikke mest kjent for å ha kvinnelige former, med tanke på at hun er mer kjent for sitt rusmisbruk og tidvis ekstremt underernærte kropp, så vet jeg ikke helt om jeg vil si hennes kropp er den vakreste KVINNEkroppen jeg ser.

At catwalk-modeller generellt liksom skal fremstå som de med de vakreste kroppene, fra menns synspunkt, finner jeg igrunnen litt rart. Siden det er en velkjent sak at catwalkmodeller i den klasse gjerne er så tynne at knoklene stikker ut både her og der, og svaret på det er at de skal være en kleshenger som viser plagget.

Jeg synes han har ett nydelig og kvinnelig ansikt, når han er godt sminket, og med rett sminke er han meget kvinnelig ja, men dersom du tar mange av de kvinnene du ser rundt deg, og lar de gjennomgå den make-up-delen og stylingdelen disse catwalk-modellene får før de går på scenen, så er det faktisk flere som ville vært utrolig vakre. Mye kan gjøres med sminke, og det dette viser er vel nettop det!!

jeg sier meg enig i dette, når "de vakreste kvinnene" liksom er menn og barn!! så er det noe veldig skrullete med folk.

Og jeg må si at selv om jeg synes han så dritbra ut på de catwalk-bildene, så har jeg da virkelig sett kvinner som ser like bra og bedre ut. Som ser mer kvinnelig ut også, for selv om han er vakker, så har han ett mye mer markert ansikt en de fleste kvinner, med bred hake, bredt ansikt, kantete. Ikke stygt, på noen måte, men at det er det vakreste hos kvinner å ha markert og kantet form... er for meg litt rart.

og nei, jeg er vekren bitter eller sjalu, jeg bekymrer meg ikke, siden de mennene som tenner mer på menn en på kvinner, ikke er interessante for meg likevel. De som helst vil ha en kvinne som ser ut som Kate Moss i kroppen, er heller ikke for meg, så det går fint. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...